    From: Krystek <s...@k...art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Date: Thu, 06 Nov 2014 19:25:00 +0100

    W dniu 2014-11-06 16:54, dizel pisze:

    > Trzy opcje tego że nie mogłeś zmienić taryfy:

    > 1. Po aktywacji nowego startera trzeba odczekać do 24 godzin aby można
    > było zmienić taryfę na jakąkolwiek. Tak działa system play, nie da się
    > tego zrobić od razu po aktywacji

    Nie robiłem tego pierwszego (ani nawet drugiego dnia) po aktywacji karty
    SIM.

    > 2. Miałeś zablokowane połączenia na wychodzące. Przy zablokowanych
    > połączeniach na wychodzące w play nie zmienisz taryfy na żadną.

    Miałem wykonane połączenia, by w panelu Play 24 zaczęło pokazywać mi
    termin ważności aktualnego konta (oferty)

    > 3. Play miesza z tymi taryfami z rwk tak aby jak najmniej ludzi
    > skorzystało więc jeśli chce się przejść na darmowe smsy do wszystkich
    > lub darmowe rozmowy i smsy w play to najpierw trzeba przejść na play
    > na kartę roczna ważność konta, a dopiero potem można zmienić na którąś
    > z powyższych. Z większości innych taryf tak się dzieje.

    Być może coś poszło nie tak. Mam jeszcze jeden dodatkowy numer w Play
    (na razie nieaktywny SIM), który będę za jakiś czas uruchamiał, więc
    sprawdzę, czy uda mi się ponownie (i tym razem bez problemów)
    przeprowadzić tę operację.

    Szkoda tylko, że w pre-paidach Play nie da się przekazać środków na
    konto innego numeru pre-paid Play.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/