  • 11. Data: 2013-02-07 13:52:59
    Temat: Re: Prawo jazdy niepotrzebne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2013 13:31, J.F pisze:

    > Ale wiesz ze piwo to tam wypijesz jak 26 lat skonczysz ? Oczywiscie
    > zalezy od stanu :-)

    A nie 21?

    Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
    wejść do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
    wszystko inne zamknięte lub daleko)

  • 12. Data: 2013-02-07 14:12:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości

    >A nie 21?

    Widze ze maja jakis federalny przepis i chyba juz wszystkie stany maja
    faktycznie 21, ciekawe jak z lokalnymi przepisami.

    Naprawde nie mozna nawet wejsc ?

    Za to jak widze - posiadanie alkoholu przez maloletnia osobe grozi
    nawet rokiem wiezienia.
    I sprawdzaj tu samochod, czy starszy brat nie zapomnial flaszki w
    bagazniku :-)

    J.

  • 13. Data: 2013-02-07 14:20:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2013 14:12, J.F pisze:

    > Widze ze maja jakis federalny przepis i chyba juz wszystkie stany maja
    > faktycznie 21, ciekawe jak z lokalnymi przepisami.

    Lokalne przepisy potrafią być też nieźle pomieszane... Zwłaszcza np. w
    zakresie "kontaktów intymnych" ;)

    > Naprawde nie mozna nawet wejsc ?

    Chyba że pod opieką rodzica, prawnego opiekuna lub małżonka po 21.
    urodzinach.

    http://commerce.alaska.gov/dnn/abc/Resources/FAQ.asp

    > Za to jak widze - posiadanie alkoholu przez maloletnia osobe grozi nawet
    > rokiem wiezienia.
    > I sprawdzaj tu samochod, czy starszy brat nie zapomnial flaszki w
    > bagazniku :-)

    Teraz pytanie: czy taki "Amol" to alkohol? ;)

  • 14. Data: 2013-02-07 14:32:56
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:5113a3ab$1@news.home.net.pl...
    > Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
    > wejść do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
    > wszystko inne zamknięte lub daleko)

    Zawsze możesz poprosić kogos żeby ci kupił.

    Marek

  • 15. Data: 2013-02-07 17:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tď tÎż_...@i...pl ...

    > Nie. Jeżdżą bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
    > ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
    > poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

    Z własnego podwórka - najczęściej jeżdzą bez prawka ci co im zabrano za
    promile. Ale że czasami wydumane to prawda - bo również za rowerowe
    promile.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu

  • 16. Data: 2013-02-07 18:37:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-02-07 13:28, t? pisze:

    > Nie. Jeżdżą bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
    > ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
    > poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

    W pełni się zgadzam.
    Opresyjne państwo.

    --
    MN

  • 17. Data: 2013-02-07 19:38:38
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 07.02.2013 13:28, t? pisze:

    > Nie. Jeżdżą bez uprawnień, ponieważ ich nie mają, a jeździć muszą. Niech
    > ktoś się wreszcie palnie w łeb i zrobi egzaminy na prawko na normalnym
    > poziomie tudzież nie zabiera go za wydumane wykroczenia.

    Al Wy jesteście nieświadomi jak przedszkolacy. MUSISZ jeździć? Po swoim
    polu czy po wspólnych drogach? Jak po wspólnych to się łaskawie dostosuj.

    Chcesz aby przepisy były mniej restrykcyjne? Prosta droga. zrezygnujmy z
    państwowej renty, emerytury i leczenia. NIKT z rządu nie zainteresuje
    się ile osób prywatnych w wyniku szkód wyrządzonych przez inne prywatne
    osoby trafiło do prywatnych szpitali i ile za te osoby trzeba płacić
    odszkodowań.

    ToMasz

  • 18. Data: 2013-02-07 22:14:15
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > zrezygnujmy z
    > państwowej renty, emerytury i leczenia.

    Patrzac na ZUS i nasza sluzbe zdrowia, to ten plan chyba jest
    wprowadzany w zycie;-)

    > NIKT z rządu nie zainteresuje
    > się ile osób prywatnych w wyniku szkód wyrządzonych przez inne prywatne
    > osoby trafiło do prywatnych szpitali i ile za te osoby trzeba płacić
    > odszkodowań.

    Nie wiem czy jestem osoba prywatna, czy jakas inna np. panstwowa, ale
    bardzo sobie chwale, jesli rzad sie mna nie interesuje. Ze wzajemnoscia
    zreszta;-)
    Co nie znaczy, ze mam cos przeciw PJ, ale tez dostrzegam fakt, ze
    trudnosc egzaminu na PJ nie ma wiekszego wplywu na "odfiltrowanie"
    pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 19. Data: 2013-02-07 22:32:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-07 13:52, Andrzej Lawa pisze:

    > A nie 21?

    W Kalifornii jakiś czas temu było od 21 lat. Może coś się zmieniło.

    > Swoją drogą to też pewien debilizm - jak nie masz 21 lat to nie możesz
    > wejść do baru z alkoholem żeby choćby kupić coś bezalkoholowego! (bo np.
    > wszystko inne zamknięte lub daleko)

    Różnie to bywa, ale ma to sens w państwie policyjnym, jakim jest/są
    USA.

  • 20. Data: 2013-02-08 08:01:34
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Thu, 07 Feb 2013 22:14:15 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

    > Co nie znaczy, ze mam cos przeciw PJ, ale tez dostrzegam fakt, ze
    > trudnosc egzaminu na PJ nie ma wiekszego wplywu na "odfiltrowanie"
    > pierdolow/piratow/kapeluszy i innego robactwa.

    Tak to już jest. Drogi są nie tylko dla młodych, szybkich i wściekłych. A
    ta uniwersalna prawda stanie się dla Ciebie tym wyraźniejsza, im bardziej
    będziesz się zbliżał do wieku, gdy jedynymi przejażdżkami będą te skodą na
    działkę dokarmić gołębie w wieku około 70lat. Ciekawe, czy wtedy będziesz
    swoich kolegów z działek parkujących obok swoje wypieszczone Aveo nazywał
    robactwem? Wiem, wiem, Ty w zaawansowanym wieku będziesz jak teraz
    miszczem, królem dróg..