  • Data: 2010-06-08 15:03:08
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Miłosz,

    Tuesday, June 8, 2010, 4:57:11 PM, you wrote:

    [...]

    > Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są ludźmi, a nie
    > potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.

    Ależ przedstawił się. I to własnym. Jak sprawdzisz, któż to, to się
    baaardzo mocno zdziwisz. Znam wielu wykładowców akademickich ale
    pierwszy raz spotykam takiego, który swoje... sukcesy dydaktyczne
    wyładowuje trolując na grupie dyskusyjnej. Bo mu się wydaje, że ma
    takie świetne poczucie humoru.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl