  • Data: 2010-06-08 14:57:11
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O! Kolejny starszy stażem od tej grupy ;)

    No bywa ;)

    Do reszty grupowiczów a w szczególności panów Roberta i Jerzego...
    Tak się niestety składa że RoMan ma rację... w czasach gdy wy nie
    wiedzieliście co to jest internet... RoMana węzeł przekazywał zachodnie
    (bo polskich jeszcze nie było) grupy dyskusyjne do użytkowników sieci
    FidoNet. Było to w czasach modemów 2400 bps i cen modemów wyższych od
    cen potężnych stacji roboczych 286 ;)
    Gdyby którykolwiek z was zadał sobie trud i poszukał, znalazłby
    wystarczająco dużo informacji na temat RoMana.

    Jakkolwiek do sedna...
    Dawno temu odpuściłem sobie pisanie na grupach z bardzo prozaicznego
    powodu, braku kultury - powiem więcej... odpychającego braku kultury.
    I owszem, takie sytuacje zdarzają się niecodziennie, jakkolwiek
    wystarczająco często żeby się zniechęcić do dzielenia wiedzą, powód
    prozaiczny... dlaczego chcąc pomóc komuś... mam znosić oblewanie
    pomyjami ? Czy gdyby któryś z was stanął twarzą w twarz z rozmówcą...
    też tak by się zachował ? I bynajmniej nie chodzi o to że mam ochotę
    siłowo nauczyć kogoś rozsądku, bo nie.
    Wasza dyskusja rozpoczęła się od zwrócenia uwagi o pisaniu w poprawnym
    stylu, a doprowadziła do eskalacji chamstwa w wykonaniu ww. pisarzy.
    Dokładnie tak samo jak na ulicy... zwróć komuś uwagę na niepoprawne
    zachowanie a bardzo prawdopodobne staje się oberwanie po gębie.
    Jakkolwiek każdy z was pewnie przyzna jak bardzo nie znosi chamstwa, to
    wielu uwielbia je jednocześnie uprawiać i krytykować.
    Wstyd Panowie... to właśnie sprawia że wielu ludziom odechciewa się
    pisania na grupach, a co gorsza w dzisiejszych czasach zostawiacie po
    sobie wieloletnie pamiątki, z których pewnie będziecie dumni przez
    lata... warchoły jedne.

    Szkoda mi tych wystawiają jawne świadectwo tego jakimi są ludźmi, a nie
    potrafią się przedstawić imieniem i nazwiskiem.

    Przepraszam resztę grupowiczów.

    Pozdrawiam Miłosz.