    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: Prawdziwy push w polskich sieciach
    Date: 11 May 2010 12:42:28 GMT

    Dnia 11.05.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > kupić serwer każdy może - tzn. BES/BIS. Ale połączenie i tak pójdzie przez
    > Kanadę, bo urządzenie łączy się wyłącznie z blackberry.net, a to
    > kanadyjczycy trzymają tylko dla siebie.

    Jak widać grzebią, ale core siedzi u nich, jakoś mi to nie pasuje. Imo
    powinno być core choćby i w Kanadzie z pushem _informacji "you have mail"_
    a później terminal sobie by go ssał klasycznie np pop3s/imaps/https(exchange),
    a tak to dupa zbita - witamy e-maile całej europy za oceanem.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".