  • 51. Data: 2004-01-25 15:37:43
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 16:06:57 +0100, "gito" <g...@c...pl> wrote:

    >a co to ma do rzeczy znam osobiscie siec (pomagalam konfigurowac), gdzie sdi
    >bylo dzielone na 25 osob

    ja znam taką w której na SDI+OnetKonektSatelita wisi 30 a to dlatego
    że TPSA odesłała na drzewo (BMT na Polpak)

    >wszyscy napewno zauwazyli ze tpsa robi wszystko zeby weliminowac posrednikow
    >(lokalnych isp)

    bo jest już w stanie sama obsłużyć klienta końcowego, wcześniej takich
    możliwości nie miała

    >Podwyzszaja ceny o kilkaset procent, wydluzaja czas rozpatrzenia podania
    >nawet do 3-4 miesiace

    zmieniła regulamin SDI, już nie można udostępniać poza lokal

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 52. Data: 2004-01-25 15:49:45
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > nikt nie zamusza, chcą zarabiać na klientach komercyjnych to niech
    > część tej kasy oddadzą dla TPSA za to że ci klienci mają dostep do
    > klientów znajdujących się w sieci dostępowej wybudowanej ZA PIENIĄDZE
    > TPSA

    akurat podkreślanie tego za czyje pieniądze została ta sieć wybudowana
    baardzo mi się nie podoba. Wybacz ze wróce do dawnych czasów, ale cała masa
    kanalizacji została wybudowana społecznie i przekazana nieodpłatnie tpsa.
    Fakt ze tpsa dobudowała sporo i dołożyła sporo kabli, ale nie uważam ze
    posługiwanie się tym argumentem jest do końca słuszne.

    Marcin

  • 53. Data: 2004-01-25 16:01:44
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 16:49:45 +0100, "Marcin Kuczera"
    <m...@p...rybnik.pl> wrote:

> [...]
    >Fakt ze tpsa dobudowała sporo i dołożyła sporo kabli, ale nie uważam ze
    >posługiwanie się tym argumentem jest do końca słuszne.

    ale to już nie jest wina TPSA że zostało jej coś przekazane
    nieodpłatnie, trzeba było im to nieodpłatnie wydzierżawić

  • 54. Data: 2004-01-25 16:05:50
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Ziemek Borowski <z...@z...waw.pl> wrote:
    > Czekaj. Sugerujesz, że serwery te stoją tam ot tak, bez zgody odpowiednich
    > władz tychże uczelni, lub że ewentualne cofnięcie takiej zgody nie wpłynie
    > na ich funkcjonowanie w tych miejscach? (oczywiście wiem: uczelnie <>
    > MAN-y).

    Raczej, że to uczelnie stawiają, nie MAN-y, i to uczelnie
    ew. mogą wycinać, nie MAN-y. Trochę by mi się nie podobało,
    gdyby nagle WARMAN, mój dostawca Internetu, wyciął mi jakieś
    IP lub port.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 55. Data: 2004-01-25 16:15:52
    Od: Przemysław 'Repcio' Gubernat <P...@G...com.invalid>

    wrote:

> [...]
    > Fakt ze tpsa dobudowała sporo i dołożyła sporo kabli, ale nie uważam ze
    > posługiwanie się tym argumentem jest do końca słuszne.

    AFAIK od 01.01.2004 kanalizacja TP S.A. staje się ponownie własnością
    gmin.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 56. Data: 2004-01-25 16:31:24
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    > AFAIK od 01.01.2004 kanalizacja TP S.A. staje się ponownie własnością

    masz moze gdzies to na pismie? Rzuc linka
    Bo jezeli o jest prawda to za co ja place tpsa?
    mam umowe nr 666 (ciekawy nr) dzierzawa studzienek

  • 57. Data: 2004-01-25 16:33:45
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > ??? Efekt chwilowy, pozniej bedziemy mieli lawinowa ilosc
    > niezadowolonych ssaczy i "odejscia".

    Let's hope so. Zresztą widać już światełko w tunelu - Netia planuje ADSL dla
    ludności w I/II kwartale br. Pożyjemy zobaczymy :)

  • 58. Data: 2004-01-25 16:34:45
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > jedyne przypadki niezadowolenia przeciętnego klienta były z powodu
    > mulenia się wp czy onetu a te wybacz z TPNet-u chodzą dobrze.

    Tak sobie ostatnio pingowałem serwery gierek neostradowe (mam neostrade ;),
    np. game1-1.tpi.pl. Jakież było moje rozbawienie, kiedy ping skakał od
    100-200 ;) rotfl

  • 59. Data: 2004-01-25 16:35:37
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Przecież nikt nie broni MANom budowania własnej sieci dostępowej do
    > klientów końcowych, może jakaś ciekawa oferta dla sieci osiedlowych
    > (które połowe roboty już zrobiły) powstały tysiące na terenie kraju
    > ???
    > Ja wiem że narzekać jest znacznie łatwiej niż cokolwiek zrobić...

    Człowieku zejdź na ziemię ;)

  • 60. Data: 2004-01-25 16:37:04
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Oni po prostu wiedzą, że im sie nie opłaca zestawiać szybkich łacz z
    > MANami, bo to by znaczyło że SSacze będą bardziej obciążąć zarówno ten
    > styk, jak i całą sieć tepsy.

    To po co w ogóle uzytkownikom tepsy dostęp do zasobów ? ;)