  • 111. Data: 2004-01-26 08:24:01
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Szymon Sokół na pl.internet.polip:
    > [----]

    > Nie, sugerowałem dokładnie to. Jakbym chciał zasugerować coś jeszcze,
    > to napisałbym :->

    Rzeczywiście. Źle zrozumiałem. Przepraszam.

  • 112. Data: 2004-01-26 08:24:32
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 09:18:40 +0100, "gito" <g...@c...pl> wrote:

    >w druga strone podobnie :)

    miałem raczej na myśli hardcore-owe korzystanie z irc-a, mi tam nie
    przeszkadza jeśli to co napisze pojawi się na ekranie rozmówcy 5
    sekund później

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 113. Data: 2004-01-26 08:25:23
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 07:33:29 +0000 (UTC), "Artur Orlowski"
    <l...@t...the.signature.pl> wrote:

    > Kto wie ile zgłoszeń szaraczków wylądowało w czarnej dziurze
    >błękitnej lini...

    bo reklamacie w TPSA zgłasza się NA PIŚMIE, najlepiej od razu się śle
    do głównej siedziby spółki na podstawie wpisu w KRS

  • 114. Data: 2004-01-26 08:28:49
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On 26 Jan 2004 08:57:26 +0100, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    >Stan faktyczny jest taki, ze wiekszosc klientow tpsa korzysta z
    >edukacyjnych zasobow MAN a to powoduje, ze MANY niezbyt chetnie
    >beda chcialy za to placic.

    wyciąć, odciąć, zafirewallować i nie narzekać

  • 115. Data: 2004-01-26 08:29:58
    Od: "Sied@r" <s...@l...pl_CUT_THIS>

    f...@i...pl wrote:

    > TPSA wiecej ssie z MAN'ow, bo w praktyce obecnie w sieci TPSA
    > sa juz niemal tylko ssacze.

    trzeba by bylo na ruterach brzegowych, zaczoac priorytetowac ruch do
    neostrad - latwo by bylo sie przekonac czy jest nadwyzka czy nie ma -
    niech tam blue line sie czerwieni.

    TPSA w swoim interesie powinna trzymac nadwyzki ruchu od manow.
    w strone TPSA.

  • 117. Data: 2004-01-26 09:02:15
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 styczeń 2004 roku,
    kiedy to Mateusz Swatek posłał(a) w świat wiadomość
    <bv1hmg$94n$1@inews.gazeta.pl>

    > mysle ze jest to jeden w powodow dla ktorych teraz instalacja neo kosztuje 1
    > zl czy cos kolo tego
    Instalacja Neostrady kosztuje symboliczną złotówkę. Aktywacja telefonu
    komórkowego też od dawna kosztuje złotówkę?
    I co z tego wynika?

    Kiedy Neo kosztowała 800 zł sprzedawano jedną instalacje dziennie, kiedy
    kosztuje 1 zł TPSA sprzedaje jedną instalację na sekundę (przed świętami to
    było nawet więcej).
    Ktoś w marketingu wreszcie policzył, ze powszechny internet nie może być
    drogi, jeśli ma być... masowy.

    > i dlategotez mam nadzieje ze po wejsciu do uni warunki na ktorych teraz
    > pracuje tepsa sie zmienia - pewnie beda kiedys musialy
    Na zmianę których to przepisów liczysz po pierwszym maja?
    Koncesje providerskich nie ma już od lat.

    > po prostu ze strachu tepsa chce jak najwiecej end-userow naciagnac na umowe
    > terminowa - zanim dotrze TU konkurencja
    Konkurencja zagraniczna jest obecna od dawna.
    Chello działa od kilku lat, innych konkurentów nie znam.

    BTW, na Chello w centrum Katowic czekałem od wielu, wielu lat.
    Kiedy pojawiła się Neostrada Chello zbudziło się ze snu zimowego i ruszyło
    z wielką promocją, oferując w pięciomilionowej śląskiej aglomeracji
    internet *aż* na... dwóch osiedlach.

    Gdyby nie "moja" mikroskopijna ASK na Neo, to w moim bloku (w śródmieściu
    Katowic) nie byłoby do dziś internetu.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 116. Data: 2004-01-26 09:02:15
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 styczeń 2004 roku,
    kiedy to januszek posłał(a) w świat wiadomość
    <s...@k...kezu.org>

    > Stan faktyczny jest taki, ze wiekszosc klientow tpsa korzysta z
    > edukacyjnych zasobow MAN a to powoduje, ze MANY niezbyt chetnie
    > beda chcialy za to placic.

    Czy możecie wymienić te "zasoby edukacyjne", które są dostępne *tylko* w
    akademickich MANach?

    278 ms 111 ms 249 ms do-sask.katowice.tpnet.pl [194.204.145.130]
    83 ms 47 ms 58 ms netra.bs.katowice.pl [212.106.178.7]
    [Nie jest tak źle - Vah.]

    Z niczego, poza Biblioteką Śląska nie korzystam. Może dlatego, że kiedy
    szedłem na uczelnię, to zamiast Internetu, którego za komuny nie było,
    największe zainteresowanie wzbudzało straszące studium wojskowe i do
    zasobów akademickich w Sieci nie zdążyłem się przyzwyczaić. ;-)

    P.s.
    Tlen, O2, Kurnik, czy inna Obórka to nie są - IMHO, oczywiście - zasoby
    edukacyjne.

  • 118. Data: 2004-01-26 10:37:22
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    f...@i...pl wrote:

    > Mowie o portalach ktrore zmuszone taka a nie inna polityka TPSA
    > kupuja lacze od TPSA tylko dlatego.

    Portale nie sa instytucjami charytatywnymi do utrzymywania operatora
    dominujacego. Jesli z 1 Mb/s ruchu nie ma przychodow pokrywajacych
    koszty peeringu z TPSA, to ten ruch nalezy zabic, zlimitowac lub
    wyrzucic za granice. Najlepszy przyklad skutkow polityki TPSA masz na
    stronie http://www.abradio.pl/pl.html - radia nie sa nadawane z Polski
    tylko z Czech - bo z tamtad jest duzo taniej dotrzec do TPSA.

  • 119. Data: 2004-01-26 10:38:58
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Mon, 26 Jan 2004 09:18:40 +0100 I had a dream that gito <g...@c...pl> wrote:
    > 3. z-warszawa-gw.lodz-gw.10Gb.pol34.pl 8% 24 26 11 11 11
    > 11
    > 4. z-POL34.lodz.tpnet.pl 16% 22 26 1368 1274 1354
    > 1421
    > w druga strone podobnie :)

    Ja może w kwestii formalnej - przez tą bramkę ruch jest symetryczny,
    więc jak mtr w drugą stronę mógłby dawać inne efekty? :)

    Hint: zastanów się, co to jest mtr i skąd się te czasy biorą.

  • 120. Data: 2004-01-26 10:59:24
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Janusz - Vahanara napisał(a):

    > Czy możecie wymienić te "zasoby edukacyjne", które są dostępne *tylko* w
    > akademickich MANach?

    Popytaj jakis ssaczy. I nikt nie twierdzi, ze "tylko".

    januszek