  • 101. Data: 2004-01-26 07:27:15
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 23:58:10 +0100, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    wrote:

    >To nieistotne. To ich problem, nie POL-34, tak jak nie jest to problem
    >innych operatorow w innych krajach.

    tylko że z tego co widze jest dokładnie odwrotnie, szum podnieśli ci
    co są po stronie MANów (bo klienci im zaczeli uciekać)

    >Jak link TPSA w swiat byl zapchany to - jak myslisz - czyj to byl
    >problem? Wszystkich pozostalych operatorow na swiecie czy tez TPSA?

    hm, no i jakoś przez kilka ładnych lat zły stan łacz zagranicznych nie
    przeszkadzał TPSA zdobywania kolejnych klientów, a wtedy było nawet
    łatwiej bo najczęściej klienci łaczyli się przez dial-up i każdy mógł
    takiego dial-up-a postawić

    teraz jest podobna sytuacja z MANami, z punktu widzenia klienta to
    wina serwisu że się muli a nie tepsY a klient ma zawsze racje

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 102. Data: 2004-01-26 07:31:57
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 17:53:17 +0100, f...@i...pl wrote:

    >Mowie o portalach ktrore zmuszone taka a nie inna polityka TPSA
    >kupuja lacze od TPSA tylko dlatego.

    cóż, ja na miejscu TPSA postępowałbym dokładnie tak samo

    >A taka np. Politechnika to nie uzytkownik koncowy ?

    no joooo pewnie, a ile takich politechnik jest na terenie kraju ???
    1000 ????

    nie wiem czy zauważyłeś, ale cały ten spór jest o klienta końcowego
    typu użyszkodnik domowy który sobie kupił nerrwostrade
    to takich klientów TPSA ma między 80 a 90% i za dostęp do nich TPSA
    żąda pieniędzy

    >Kazdy podlacza na swoich zasadach, wiec nie pytaj o takie same zasady jak
    >TPSA.
    >A klientem koncowym jest kazda firma ktora wykupi lacze w Man'ie.
    >I tu moge podac przyklady.

    no joooo, najlepiej od razu małe SDH i jeszcze powiesi własną
    radiolinie a my mu co miesiąc wystawimy fakture za nasze usługi

  • 103. Data: 2004-01-26 07:33:29
    Od: "Artur Orlowski" <l...@t...the.signature.pl>

    futszaK wrote:

    > tylko że z tego co widze jest dokładnie odwrotnie, szum podnieśli ci
    > co są po stronie MANów (bo klienci im zaczeli uciekać)

    Kto wie ile zgłoszeń szaraczków wylądowało w czarnej dziurze
    błękitnej lini...

    Artur

    --
    ArturO (małpa) edu (kropka) com (dot) pl

  • 104. Data: 2004-01-26 07:34:25
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 22:55:12 +0100, f...@i...pl wrote:

    >Ale ja sie nie wypowiadam na temat zapisow w Umowie, tylko na temat
    >stanu faktycznego !

    stan faktyczny jest taki że klient dostaje to za co zapłacił, jak
    komuś zależy żeby dostał więcej to niech zapłaci

  • 105. Data: 2004-01-26 07:38:29
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On 26 Jan 2004 06:38:55 +0100, januszek
    <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl> wrote:

    >Popatrz, musiałem przegapić kiedy wątek o POL-34 zjechał na przyłącza
    >telefoniczne abonenckie ;P

    bo w czasach kiedy istniały SKT raczej niewiele ludzi w tym kraju
    wiedziało że można je wykorzystać do czegoś innego

  • 106. Data: 2004-01-26 07:41:34
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    http://www.tosa.pl

  • 107. Data: 2004-01-26 07:42:59
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 22:53:52 +0100, f...@i...pl wrote:

    >No to ma problem ;>

    on czy serwisy które chcą oszczędzić i siedzą w PozMan-ie ????

  • 108. Data: 2004-01-26 07:48:20
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 13:18:47 +0100, "gito" <g...@c...pl> wrote:

    >w tej sprawie tpsa juz samie sie ladnie zalatwila
    >ping po 1600ms skutecznie utrudnia rozmowe na irc

    hardcore jakiś czy co ???

  • 109. Data: 2004-01-26 07:57:26
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    futszaK napisał(a):

    > stan faktyczny jest taki że klient dostaje to za co zapłacił, jak
    > komuś zależy żeby dostał więcej to niech zapłaci

    Stan faktyczny jest taki, ze wiekszosc klientow tpsa korzysta z
    edukacyjnych zasobow MAN a to powoduje, ze MANY niezbyt chetnie
    beda chcialy za to placic.

    januszek

  • 110. Data: 2004-01-26 08:18:40
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    > hardcore jakiś czy co ???

    3. z-warszawa-gw.lodz-gw.10Gb.pol34.pl 8% 24 26 11 11 11
    11
    4. z-POL34.lodz.tpnet.pl 16% 22 26 1368 1274 1354
    1421
    5. do.lodz-ar3.z.lodz-r1.tpnet.pl 20% 20 26 1431 1281 1363
    1588
    6. z.lodz-r1.do.war-r3.tpnet.pl 24% 19 26 1430 1301 1364
    1528

    w druga strone podobnie :)