  • Data: 2010-09-03 13:28:45
    Temat: Re: Prawda czy mit? zdalna aktywacjawyłączonego telefonu...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-03 14:49, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Jak to ma tak działać, że ma nie działać to po co to robić? Rozumiem że

    To już się pytaj tych, co chcą taki telefon zdalnie włączyć -
    zakładając, że faktycznie się da.

    > to ma służyć odpaleniu przypadkowego telefonu, który akurat wyłączony jest
    > w pl, czy ma jeszcze jakieś inne zastosowanie? I ta cała misterna technologia
    > opakowana w zmowie milczenia setek inżynierów, by 'zhakowanie' tego to
    > było banalne wyjęcie baterii? (sprawdzić czy nie iphone ;)

    Nie dyskutuję o tym, czy to jest zaimplementowane, czy nie, tylko że
    jeśli jest, to używanie tego wcale nie jest tak nieopłacalne
    ekonomicznie jak sugerujesz.

    > Świetnie, napiszę do PTC za ile mi na 1 minute wynajmą wszystkie bts-y w pl :)

    Głupi argument, przecież nie potrzebujesz wynajęcia ich na wyłączność.

    --
    Liwiusz