  • Data: 2010-09-03 18:40:02
    Temat: Re: Prawda czy mit? zdalna aktywacja wyłączonego telefonu...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 03 Sep 2010 10:03:58 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:

    >Jaaasne. Jeśli to byłaby prawda to _KAŻDY_ wyłaczony telefon musiałby co
    >jakiś czas się meldować, a jakoś tego nikt nie stwierdził, a wiele aparatów

    Niekoniecznie meldowac.

    >zostało zmodowanych i to dogłebnie przy okazji różnych poszukiwań zdejmowania
    >simlock, sądzisz że nikt by tego kawałka kodu nie znalazł?

    Pytanie na ile doglebnie. Ze starych czasow pamietam ze glupie 8KB
    programu to bylo zajecie na dlugie zimowe wieczory.
    A dzis telefon ile sobie liczy ? Prostszy to pare MB.

    Poza tym mogloby to wspolpracowac ze sprzetem, i moze nawet trudno
    byloby sie zorientowac kiedy procedura startowa staje sie nienormalna.

    J.