  • Data: 2010-09-02 14:48:49
    Temat: Re: Prawda czy mit? zdalna aktywacjawyłączonego telefonu...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Remek"
    >Poducz się trochę zanim zaczniesz pokazywać swoją ignorancję. Zegar w
    >komputerze jest podtrzymywany przez baterię. Nawet nie wiesz co to praca
    >zasilacza w "Standby". Dużo by pisać, ale miejce na naukę jest w szkole.
    >Jednak, aby nauka coś dała trzeba mieć mózg, którego Tobie nie dostaje.

    Chłopczyku, ja rozumiem, że obce ci jeszcze są takie pojęcia, jak
    sarkazm, ale nie przejmuj się. Jeszcze kiedyś dorośniesz do nich.
    Potem może dorośniesz do słowa analogia i zastanowisz się nad budową
    swojej komórki. (dla ułatwienia dodam, że współczesne komórki nie tracą
    ustawień zegara nawet po wyjęciu baterii).

    --