  • Data: 2011-02-08 20:08:40
    Temat: Re: Prawda czy fałsz ?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    zeb pisze:
    > No tak... Taki Głupi skrót myślowy, który kojarzyłem przede wszystkim z
    > wyszukiwarka i przeglądarką. No bo to, że Android to dziecko Google to
    > wiadomo.
    > Ciekaw jestem tylko jak uważacie.
    > Czy amerykańska technologia już za niedługo wyprze całkiem europejską ?
    > Czy są to zwykłe bzdury homofobów.
    > W czym tak na prawdę Android jest lepszy od Symbiana ?

    uzywam e51 - czyli Symbiana i G1 'od googla';) czyli android'a.

    z w/w telefonow lub smartfonow jak kto woli, e51 jest z dwa razy szybsza
    od G1 (mimo, ze starszy telefon). Aplikacje znajdziesz wymienne na oba
    systemy. Android jest bardziej 'bajerancki', lub jak by ktos powiedzial
    'user friendly' i na pierwszy rzut oka daje wiecej niz Symbian - ale to
    zalezy kto czego oczekuje.

    To dwa rozne systemy - imho uzupelniaja sie, tzn czesc funkcjonalnosci
    wole z symbiana a czesc z androida.

    Na androida przeszedlem z PalmOsa bo trzeba bylo isc do przodu z duchem
    czasu - ogolnie w sprawach internetowych i biurowych android sie jako
    tako sprawdza, natomiast pod wzgledem PIM moglby pucowac buty PalmOsowi.

    Android ma ta ceche, ze powinienes go synchronizowac z serwerem googla
    (takie zalozenia) - (choc wcale nie musisz - ja go synchronizuje z
    MyPhoneExplorer - dziala b.dobrze) - wiec z natury masz swoje dane
    kalendarza i ksiazke adresowa dostepna w internecie (powiedzmy, ze
    bezpieczna - ale to juz zalezy od punktu widzenia/siedzenia). Danych
    firmowych jednak nie powierzylbym googlowi.

    --
    pozdr
    Adam (AL)