  • 41. Data: 2011-11-27 02:49:50
    Temat: Re: Prawa jazdy od 2012 roku
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    news:1236cm8tj93mn$.dlg@lepper.institute.com...

    > W Banana Republic of Poland wszystko jest możliwe. W szczególności
    > działanie prawa wstecz. Zobacz chociaż przypadek dowodów osobistych.
    > Sam wciąż mam zieloną książeczkę z wpisem jak byk "Ważność - BEZTERMINOWO"

    tylko wyjedz do UE to zobaczysz ta bezterminowa waznosc
    do paki i tyle

  • 42. Data: 2011-11-27 10:07:04
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2011-11-26 22:39, Bydlę pisze:

    > Jeśli będziesz chciał/musiał go wymienić, to pewnie tak.
    >
    > Ale pytanie brzmi:
    > - jak często pokazujesz ten dokument komukolwiek?
    > :-)

    Gdy ostatnio załapałem mandat (za +20) miła pani aspirant Agnieszka na
    swoim przerosnietym PDA sprawdziła i miała wszystko o PJ, uprawnieniach
    i OC.

    Wiec de facto dokument jako taki zbedny.

  • 43. Data: 2011-11-27 21:31:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-11-27 02:49:50 +0100, "Kris_Poland" <n...@w...pl> said:

    > tylko wyjedz do UE to zobaczysz ta bezterminowa waznosc
    > do paki i tyle

    Ekhem, do UE?
    Chcesz mapkę?
    Proszę:
    <http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a4/
    European_Union_%28orthographic_projection%29.svg>

    --

    Bydlę

  • 44. Data: 2011-11-29 17:11:53
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    to w końcu Ktoś wybadał temat? wszyskim nam zabiorą prawka czy nie?

  • 45. Data: 2011-11-29 23:24:12
    Od: chary <c...@c...pl>

    On Tue, 29 Nov 2011 17:11:53 +0100, identifikator: 20110701 wrote:

    > to w końcu Ktoś wybadał temat? wszyskim nam zabiorą prawka czy nie?

    Wystarczy chwile poguglać. Wyraźnie jest napisane:

    "Prawa jazdy wydane do dnia 18 stycznia 2013 r. podlegają wymianie w
    okresie od dnia 19 stycznia 2028 r. do dnia 18 stycznia 2033 r. w terminach
    określonych przez ministra właściwego do spraw transportu lub w terminie
    wcześniejszym na wniosek posiadacza prawa jazdy."

    Jak masz bezterminowe, to będziesz je musiał wymienić między 2028 a 2033 i
    dostaniesz nowe na max. 15 lat.

    --
    pozdrawiam,
    Marek Sosnowski

  • 46. Data: 2011-11-30 00:24:12
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    chary <c...@c...pl> napisał(a):

> [...]
    > wcześniejszym na wniosek posiadacza prawa jazdy."
    >
    > Jak masz bezterminowe, to będziesz je musiał wymienić między 2028 a 2033 i

    Mnie to nie dotyczy, jak tego kulawego co go pies w protezę ugryzł.

  • 47. Data: 2011-12-04 17:05:46
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Nov 2011 18:13:13 +0100, ETR <e...@e...pl> wrote:

    > prawo nie działa wstecz