  • 1. Data: 2011-11-23 17:04:11
    Temat: Prawa jazdy od 2012 roku
    Od: asdgfrf dfged <g...@g...com>

    Zgodnie z szeroko "reklamowanymi" w prasie informacjami od 11 lutego
    2012 roku prawa jazdy kat. B będą ważne 15 lat zaś prolongata
    dokumentu będzie wymagać powtórki badań lekarskich. Niestety nigdzie
    nie mogę znaleźć informacji czy to będzie dotyczyć tylko nowych
    papierów wydawanych po powyższej dacie czy także starych
    (bezterminowych w moim przypadku) praw? Ma ktoś jakieś wiarygodnie
    informacje na ten temat?

  • 2. Data: 2011-11-23 18:13:13
    Temat: Re: Prawa jazdy od 2012 roku
    Od: ETR <e...@e...pl>

    W dniu 23.11.2011 17:04, asdgfrf dfged pisze:
> [...]
    > papierów wydawanych po powyższej dacie czy także starych
    > (bezterminowych w moim przypadku) praw? Ma ktoś jakieś wiarygodnie

    Tylko nowych, prawo nie działa wstecz,

    etr

    --
    www.polskieter.pl Forum użytkowników eteru - krótkofalarstwo , CB,
    www.zielonastacja.pl - Ekologiczna, internetowa audycja radiowa:)

  • 3. Data: 2011-11-23 18:15:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 23 Nov 2011 18:13:13 +0100, ETR napisał(a):

    > Tylko nowych, prawo nie działa wstecz,

    W Banana Republic of Poland wszystko jest możliwe. W szczególności
    działanie prawa wstecz. Zobacz chociaż przypadek dowodów osobistych.
    Sam wciąż mam zieloną książeczkę z wpisem jak byk "Ważność - BEZTERMINOWO"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI

  • 4. Data: 2011-11-23 18:45:02
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    > W Banana Republic of Poland wszystko jest możliwe. W szczególności
    > działanie prawa wstecz. Zobacz chociaż przypadek dowodów osobistych.
    > Sam wciąż mam zieloną książeczkę z wpisem jak byk "Ważność - BEZTERMINOWO"

    I dalej sie nią posługujesz ,dziwne to bardzo ...Czyli każdy przykład jest
    dobry aby dopieprzyć swojej ojczyźnie.Widać mało znasz innych przykładów z
    zaprzyjaźnionych krajów Unii ...

  • 5. Data: 2011-11-23 18:52:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości
> [...]

    >działanie prawa wstecz. Zobacz chociaż przypadek dowodów osobistych.
    >Sam wciąż mam zieloną książeczkę z wpisem jak byk "Ważność -

    Nie przesadzaj, na calym swiecie cos uniewazniano.
    I to nie calkiem jest dzialanie prawa wstecz.

    Ba - malo ktory przepis ma date waznosci, a przeciez sa zmieniane co
    chwila.

    Moze i dobrze, bo inaczej do dzis nie moglibysmy jezdzic po drogach,
    bo one przeciez przeznaczone dla pieszych i koni.

    J.

  • 6. Data: 2011-11-23 19:44:14
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-11-23 18:13:13 niejaki ETR napisał:

    > Tylko nowych, prawo nie działa wstecz,
    >
    > etr

    działa - patrz na termin ważności przeglądu motorowerów

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 7. Data: 2011-11-23 19:50:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-23 18:13, ETR wrote:

    > Tylko nowych, prawo nie działa wstecz,

    Jakby tak było, to dalej byłby komunizm, przewodnia rola partii i
    wieczna braterska przyjaźń z ZSSR. A może nie, bo wcześniejsza
    konstytuacja też coś w tym temacie miała napisane?

    Shrek.

  • 8. Data: 2011-11-24 09:31:27
    Od: asdgfrf dfged <g...@g...com>

    Ponawiam moje pytanie bo oprócz przypuszczeń i komentarzy nikt nie
    napisal czegoś sensownego. Czy ktoś może widział projekty
    wprowadzanych zmian w przepisach? Jest tam rzeczywiście jasno
    napisane, że zmiany dotyczą tylko nowych praw jazdy? W koncu sprawa
    jest istotna i dotyczy nas wszystkich...

  • 9. Data: 2011-11-24 09:50:47
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    A co boisz się, że oblejesze badania? To może i dobrze..

  • 10. Data: 2011-11-24 09:52:47
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-23 18:15, Waldek Godel pisze:

    > W Banana Republic of Poland wszystko jest możliwe. W szczególności
    > działanie prawa wstecz. Zobacz chociaż przypadek dowodów osobistych.
    > Sam wciąż mam zieloną książeczkę z wpisem jak byk "Ważność - BEZTERMINOWO"

    Znaczy się, że powiedzieli Ci któregoś dnia, że od 2 lat dowód jest
    nieważny i wlepili mandat? Czy może jakoś inaczej to się dobyło?:)

    A.