eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpertRe: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
  • Data: 2022-12-28 20:47:30
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: titanus <t...@g...kom> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2022-12-28 o 19:21, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > W dniu 28 gru 2022 o 18:34, titanus pisze:
    >
    >>> Współpracy?
    >
    > Pralko-suszarka kupiona jest na prywatną osobę -- oczywiście.
    > (nie na firmę; nie na NIP)
    >
    >> _RĘKOJMIA_
    >
    > Od tego zacząłem.
    >
    >> nie GWARANCJA.
    >
    > Tego nie ruszałem.
    >
    >> I temat ma być załatwiony od ręki.
    >
    > Dobrze by było.
    >
    >> Ciebie nie obchodzi, że oni nie mają, albo zwracasz całość i
    >> wymieniasz na sprawną albo zwrot kasy i kupujesz nową.
    >
    > Też tak uważam, ale gadka z MediaExpert jest trudna.
    >
    >> Przechodziłem przez podobny problem w przypadku TV.
    >
    > Z tym sklepem czy z innym?
    >
    >> Z reklamacją nic nie wskórałem. W momencie gdy powołałem się na
    >> rękojmię temat załatwiony od ręki.
    >
    > Od tego zacząłem. Najpierw wyglądało, jakby chcieli wymienić bez oporów,
    > później zauważyli, że takiej samej nie mają i nie potrafią powiedzieć,
    > kiedy będą mieli, więc mogą wymienić na inną z ewentualnym wyrównaniem
    > cen, aż zapytali, czy zgadzam się na serwis -- zgodziłem się na wszelki
    > wypadek, co nie znaczy, iż zrezygnowałem z wymiany. Najbliższy serwis
    > Candy jest niespełna kilometr ode mnie. Wkrótce zobaczyłem taką samą
    > w stacjonarnym, o czym poinformowałem ich m@ilem (ale była już Wigilia,
    > więc być może już nie pracowali) a za jakiś czas zobaczyłem także
    > w internetowym, o czym także ich powiadomiłem m@ilem...
    >
    > Nie zaakceptowałem wymiany na inną, gdyż głębszej bym nie zmieścił.
    > Wśród zaproponowanych linkiem była taka sama (której jednak nie można
    > było kupić i na którą nie mogli wymienić) oraz głębsze. Odpisałem,
    > że na głębszą nie mogę zgodzić się z uwagi na brak miejsca.
    >
    > Do tej pory serwis nie odezwał się do mnie.
    >

    Skoro nie mogą Ci zapewnić sprawnej - takiej samej - to masz prawo do
    zwrotu kasy z tytułu rękojmi.

    Uderz do rzecznika praw konsumenta - w razie gdyby czas rękojmi się
    przedłużał - i wyślij do ME kopię tego pisma. Czasami to pomaga jeszcze
    lepiej.

    U mnie w ME czas wymiany TV na nowy - ten sam model - trwał łącznie 12 dni.

    > -=-
    >
    > Dzięki za słowa otuchy. Szybko ubywa mi czystych ubrań i ręczników.
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: