eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePraktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
  • Data: 2009-05-11 06:55:48
    Temat: Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
    Od: "Power" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "085" <z...@g...pl> wrote in message
    news:gu7k6n$50t$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > polecam, warto u nich... i warto rowniez unikac firm-krzakow, ktore
    > wystawiaja jakies "europejskie certyfikaty" - bo w ratmedzie certyfikowany

    Te europejskie certyfikaty o których piszesz to stadardowe programy
    szkoleniowe - czyli np BLS albo AED.. normalne standardowe programy nie ma w
    nich nic niewłaściwego.

    Kolega squeeb: nie wiem skad jesteś, ale warto sie nawet przejechać do
    dobrej firmy na kurs. Taki kurs trwa dzień lub dwa dni. Czyli weekendzik. I
    przydaje sie niezależnie od tego czy sam bierzesz udział w zdarzeniu czy
    jesteś świadkiem. Jedna rzecz: kurs to jedno, ale wiedza i umiejętność
    zanika bardzo szybko po kursie, zwłaszcza że nie masz okazji tego ćwiczyc na
    bieżąco. Wiec warto sie nastawic na to że robie kurs a potem co roku, co pól
    roku sie doszkalam przez pare godzin, w przeciwnym razie człowiek raczej
    się oszukuje że potrafi nieść pomoc. No i ze względu na ograniczenia czasowe
    żaden kurs nie przeszkoli cie w resuscytacji przez 30 min a tu już wyglada
    to zupełnie inaczej :( niż na 5 minutowym teście na szkoleniu

    Tu masz np. dobrą firme z wawy
    http://www.emermed.com.pl/index.php?strona=szkolenia

    pozdr
    Power