eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePraktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych). › Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
  • Data: 2009-05-11 09:47:23
    Temat: Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
    Od: "Krzysztof Biały" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlatego też nie chce dwódniowego kursu. Kurs na młodszego ratownika
    > wodnego
    > trwa około 5 miesięcy w trybie weekendowym po 6 godzin dziennie średnio.
    > I chyba się na to wybiore w tym albo przyszłym roku.

    Offtopowo, to na wykładzie na temat hipotermii opowiadano jak to zuchy z
    WOPR potrafią w ramach akcji ratunkowej zapakować podtopionego i
    zmarzniętego pływaka przewieźć błyskiem motorówką tak, że poszkodowany
    ląduje w szpitalu dodatkowo z objawami hipotermii. Opowiadający raczej nie
    miał tendencji do opowidania bzdur (jeden z lekarzy KOMH, zajęcia były
    prowadzone dla nurków). Nie wiem czy po kursie na młodszego ratownika
    będziesz bieglejszy w zabiegach CPR, ale na pewno będziesz bardzo dobrze
    pływał.
    Swoją drogą to bardzo długi kurs, ok 240h. Może więc mój sceptycyzm jest
    nieuzasadniony?