eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklePraktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych). › Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
    From: "Easy" <e...@o...nospam.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Praktyczny kurs pierwszej pomocy(w wypadkach komunikacyjnych).
    Date: Sun, 10 May 2009 20:22:41 +0200

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    news:20090510201402.9f137e48.sqeeb@internet.communit
    y...
    On Sun, 10 May 2009 19:58:11 +0200
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote:

    > popytaj w Komendzie Policji albo w Regionalnym Sztabie Ratownictwa...
    >
    > Ja sie kiedys załapałam na taki miesieczny kurs współorganizowany przez
    > Policje

    Ile Cie to mniej więcej kosztowało? Możesz troche opisać co tam było?

    mnie nic nie kosztowało, bo miejsce zalatwił mi zaprzyjaźniony Policjant
    wiec potraktowali mnie jak "człowieka od nich". Ale wiem ze koszty nie były
    jakies wielkie

    Prelekcje prowadzili wolontariusze z RSR, ludzie od lat zwiazani z
    ratownictwem. Czesc zajec prowadził lekarz z Pogotowia Ratunkowego, były
    info od Strazy i Policji. Ogolnie oprócz zagadnien typowo ratownczych były
    takie proste ( z pozoru ) rzeczy - jak skutecznie i szybko zawiadomic
    odpowiednie słuzby, jak zabezpieczyc teren, jak selekcjonowac rannych itp.
    Gneralnie wg mnie bardzo ciekawie poprowadzony kurs, zakonczony bezstresowym
    egzaminem.

    --
    Easy
    Zielona Dziura