    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Prad z wiatrakow
    Date: Mon, 16 Dec 2013 10:59:35 +0100

    On 2013-12-16 10:04, Marcin N wrote:

    > Nie podrzucę. Widziałem to w TV.

    Telewizja kłamie:) Tak samo TVN jak Trwam;>

    > Ale potwierdzam, że też mówili o
    > temperaturze poniżej 100 st C. Sprawność kiepska, ale złoża ogromne.
    > Prawie pół Polski na tym leży. Jesteśmy ewenementem na skalę kontynentu.

    http://www.geni.org/globalenergy/library/renewable-e
    nergy-resources/world/europe/geo-europe/index.shtml
    druga mapka:
    http://www.mae.com.pl/odnawialne-zrodla-energii-ener
    gia-geotermalna.html

    Te mapka mówią co innego. Ciepełko idzie, ale nie jest to maksimum
    w Europie.
    Chyba, że nie chodzi o średnią, a o to, że mamy jakieś ładne
    gorące punkty.

    Generally the country less favorite conditions for binary power generation
    than e.g. Germany or France (specially the Upper Rhein Graben) or the
    countries located within the Pannonian Basin (e.g., Slovakia, Hungary)
    http://www.geoelec.eu/wp-content/uploads/2012/03/GEO
    ELEC-BSA-GT-PL-offenburg.pdf

    pzdr
    bartekltg