  • 41. Data: 2023-09-06 12:50:14
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Patrzyłem tutaj -
    > https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/

    > Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    > Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW

    I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?

  • 42. Data: 2023-09-07 08:12:52
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Z bezpiecznika wstawionego przez dostawcę (najniższy amperaż w normalnym
    typoszeregu)?
    Po namiotach 16A rozprowadzasz? To się nie dziw, że dogrzewają farelkami.

    -----

  • 43. Data: 2023-09-07 08:16:20
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Idziemy w kierunku, że w regulaminie (dostarczona treść klientowi-konsumentowi??)
    było ładowanie laptopów i telefonów, a ktoś
    podłączył tablet lub smartwatcha.
    Gdyby kradł, to byłoby zgłoszenie na policję.

    -----

  • 44. Data: 2023-09-07 08:39:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.09.2023 08:12, ąćęłńóśźż wrote:
    > Po namiotach 16A rozprowadzasz? To się nie dziw, że dogrzewają farelkami.

    Byłeś kiedyś pod namiotem? Normalnym było zagrzanie wody czajnikiem 2kW.
    Tylko to trwa chwilę i pomysły jak opisujesz nie zapadły mi w pamięci.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 45. Data: 2023-09-07 08:40:53
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.09.2023 08:16, ąćęłńóśźż wrote:
    > Idziemy w kierunku, że w regulaminie (dostarczona treść
    > klientowi-konsumentowi??) było ładowanie laptopów i telefonów, a ktoś
    > podłączył tablet lub smartwatcha.
    > Gdyby kradł, to byłoby zgłoszenie na policję.

    Jeżeli w regulaminie sklepu jest - nie wynosić rzeczy bez zapłacenia -
    to napiszesz, że taka osoba złamała tylko regulamin, a nie ukradła?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 46. Data: 2023-09-07 08:46:32
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    -plus/

    > I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?

    :-D

    "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    dodatek, nie jest prawdą.

    Skąd pochodzi wiedza - dostałeś. Czy tesla model 3 nie potrafi ładować
    się z mocą 2,3kW - nie mam tesli, ale śmiem wątpić aby nie potrafiła.
    Biorąc pod uwagę że auta elektryczne potrafią ładować się z mocą
    kilkuset kW, to nawet jeżeli minimum będzie 6A to podane 10A wydaje się
    całkiem trafną odpowiedzią.

    Jakby błąd był większy to byś napisał "bardziej totalny" czy od razu
    holokaust?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2023-09-07 09:47:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > :-D
    >
    > "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    > dodatek, nie jest prawdą.

    Bo tak jest.
    Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.

    > Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.

    Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
    Bo to ile trwa ładowanie auta przy 10A, nijak nie implikuje że nie
    potrafi wolniej.
    To zupełnie nie o tym były informacje na tej stronie.

  • 48. Data: 2023-09-07 10:48:16
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.09.2023 09:47, Cavallino wrote:

    > Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.

    Czuję się jak Audytor do którego wybiegł ochroniarz z bramy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 49. Data: 2023-09-07 11:02:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Czuję się jak Audytor
    Bo nadal nie zrozumiałeś przekazu.
    A był taki, żeby nie publikować niesprawdzonych informacji, a zwłaszcza
    takich, które z góry pachną nieprawdziwością.

    Jak już, to lepiej zapytać czy jest tak, jak podejrzewasz.

    Inaczej z takiego czegoś rodzą się fake newsy i plotki.
    Potem ktoś Cię zacytuje i będzie się upierał, że tesla się nie ładuje,
    gdy nie dostanie 2 kW....

    Wiele razy już tutaj tak było.

  • 50. Data: 2023-09-07 11:52:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jeżeli w regulaminie sklepu jest - nie wynosić rzeczy bez zapłacenia -
    > to napiszesz, że taka osoba złamała tylko regulamin, a nie ukradła?

    No wtedy zdecydowanie tylko regulamin złamała :-)