-
51. Data: 2023-09-07 13:05:52
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
>>>> Patrzyłem tutaj -
>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
-plus/
>>>>
>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
>>>> Naścienne (2,3 kW) 230V / 1x10A 2,3 kW
>>>
>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
>>
>> :-D
>>
>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
>> dodatek, nie jest prawdą.
>
> Bo tak jest.
> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
6A to nie wiem.
>> Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.
>
> Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
> Bo to ile trwa ładowanie auta przy 10A, nijak nie implikuje że nie
> potrafi wolniej.
> To zupełnie nie o tym były informacje na tej stronie.
Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
A da sie 6? 8, 7, 5 ?
J.
-
52. Data: 2023-09-07 13:10:44
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 07-09-2023 o 13:05, J.F pisze:
> On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
>> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
>>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
>>>>> Patrzyłem tutaj -
>>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
-plus/
>>>>>
>>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
>>>>> Naścienne (2,3 kW) 230V / 1x10A 2,3 kW
>>>>
>>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
>>>
>>> :-D
>>>
>>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
>>> dodatek, nie jest prawdą.
>>
>> Bo tak jest.
>> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
>> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
>
> Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
>
> EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
> 6A to nie wiem.
Zależy od evse.
I od samochodu - niektóre również potrafią tym sterować, choć czasem bez
podawania jednostek w Amperach.
Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
masz, to musisz kupić odpowiednie.
> Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
To raczej domyślna wartość dla większości evse.
> A da sie 6? 8, 7, 5 ?
j.w.
-
53. Data: 2023-09-07 15:12:15
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Thu, 7 Sep 2023 13:10:44 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 07-09-2023 o 13:05, J.F pisze:
>> On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
>>> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
>>>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
>>>>>> Patrzyłem tutaj -
>>>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
-plus/
>>>>>>
>>>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
>>>>>> Naścienne (2,3 kW) 230V / 1x10A 2,3 kW
>>>>>
>>>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
>>>>
>>>> :-D
>>>>
>>>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
>>>> dodatek, nie jest prawdą.
>>>
>>> Bo tak jest.
>>> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
>>> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
>>
>> Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
>>
>> EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
>> 6A to nie wiem.
>
> Zależy od evse.
> I od samochodu - niektóre również potrafią tym sterować, choć czasem bez
> podawania jednostek w Amperach.
>
> Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
> masz, to musisz kupić odpowiednie.
Tam jest jakis protokół.
O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
Projektowany był raczej na duże.
I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"
Ostatnio Shrek chyba cytował nowe przepisy, gdzie ma byc 8A ...
>> Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
>
> To raczej domyślna wartość dla większości evse.
>
>> A da sie 6? 8, 7, 5 ?
>
> j.w.
Domyślna wartość ?
J.
-
54. Data: 2023-09-07 15:24:56
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Thu, 7 Sep 2023 11:02:23 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 07-09-2023 o 10:48, Mateusz Bogusz pisze:
>> On 07.09.2023 09:47, Cavallino wrote:
>>>> Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.
>>>
>>> Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
>>
>> Czuję się jak Audytor
> Bo nadal nie zrozumiałeś przekazu.
> A był taki, żeby nie publikować niesprawdzonych informacji, a zwłaszcza
> takich, które z góry pachną nieprawdziwością.
>
> Jak już, to lepiej zapytać czy jest tak, jak podejrzewasz.
>
> Inaczej z takiego czegoś rodzą się fake newsy i plotki.
> Potem ktoś Cię zacytuje i będzie się upierał, że tesla się nie ładuje,
> gdy nie dostanie 2 kW....
>
> Wiele razy już tutaj tak było.
A można naładować z gniazdka 110V ?
Tesle (sprawdzic model) da sie ustawic do 5A
https://youtu.be/MXPLt1WX4DA?t=149
no ...
-zapomnisz zmienic, i nieszczęscie gotowe
-wytlumacz żonie albo córce, jak sie ustawia :-)
-widać, ze mozna pogodzic z podziemnym garażem ...
J.
-
55. Data: 2023-09-07 15:25:07
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 07-09-2023 o 15:12, J.F pisze:
>> Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
>> masz, to musisz kupić odpowiednie.
>
> Tam jest jakis protokół.
> O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
> prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
> Projektowany był raczej na duże.
> I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
> projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"
Nie wiem z kim, o czym i po co jeszcze dyskutujesz, ale mój samochód i
evse obsługuje bez problemu prądy mniejsze od 10A.
Tyle.
Możesz sobie nadal prowadzić dywagacje o d.. Maryni i powątpiewać czy to
możliwe, ale to nie ze mną.
EOD
>>> A da sie 6? 8, 7, 5 ?
>>
>> j.w.
>
> Domyślna wartość ?
j.w.
-
56. Data: 2023-09-07 20:13:49
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: Janusz <j...@o...pl>
W dniu 6.09.2023 o 12:50, Cavallino pisze:
> W dniu 06-09-2023 o 12:38, Mateusz Bogusz pisze:
>> On 06.09.2023 11:48, Cavallino wrote:
>>>>> Skąd to minimum?
>>>>
>>>> Z internetu z forum, nie mam tesli.
>>>
>>> Ale napisali, że mniej nie przyjmie?
>>
>> Patrzyłem tutaj -
>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
-plus/
>>
>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
>> Naścienne (2,3 kW) 230V / 1x10A 2,3 kW
>
> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
>
Chyba o sobie piszesz, przecież nie masz tesli to skąd wiesz jakim
prądem ładuje? to raz dwa, cebula na pewno nie podłączała naładowanej
tesli bo i po co, czyli była rozładowana ta tesla na pewno brała prąd
wg tabelki dla napięcia 230v.
--
Janusz
-
57. Data: 2023-09-10 17:33:24
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: nadir <n...@h...org>
W dniu 07.09.2023 o 15:12, J.F pisze:
> Tam jest jakis protokół.
> O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
> prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
> Projektowany był raczej na duże.
> I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
> projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"
>
> Ostatnio Shrek chyba cytował nowe przepisy, gdzie ma byc 8A ...
Są różne wykonania, na przykład mój kabel z EVSE ma możliwość ustawienia
prądu ładowania na wartości: 6, 8, 10 i 13A.
> Domyślna wartość ?
Nie ma, przynajmniej w mojej, startuje od takiej wartości, jak ostatnio
była ustawiona, nawet po odłączeniu od zasilania na kilka dni pamięta
ten stan.
-
58. Data: 2023-09-10 18:26:49
Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>
Pod namiotem tak, pod e-namiotem nie.
Rozumiem, że z e-ogniska przynajmniej nie dymi.
-----
> Byłeś kiedyś pod namiotem?