-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagy156.neoplu
s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Date: Thu, 7 Sep 2023 13:05:52 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <anqsez833j64$.crm3egb9jp4n.dlg@40tude.net>
References: <ucni88$41g$1$bosch@news.chmurka.net> <ucsg66$3odcc$1@dont-email.me>
<ucsqt5$4c6$1$bosch@news.chmurka.net> <ud2dlp$vqsd$1@dont-email.me>
<ud966q$cvl$1$bosch@news.chmurka.net> <ud9eg7$2e84h$1@dont-email.me>
<ud9f10$f5p$1$Cav@news.chmurka.net> <ud9hdt$2eoed$1@dont-email.me>
<ud9hld$f5p$2$Cav@news.chmurka.net> <ud9kqp$2f9a8$1@dont-email.me>
<ud9l9u$f5p$4$Cav@news.chmurka.net> <udbrk8$2t37o$4@dont-email.me>
<udbuv6$rg7$1$Cav@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: aagy156.neoplus.adsl.tpnet.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
posting-host="aagy156.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.180.156";
logging-data="5202"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
Cancel-Lock: sha1:aM4dh9ImYslJi5S5csUWOLUOFzc=
sha256:htvflS01+CUb8QjZj1fqG41QFIGt1cf4WuSflQxwuDM=
sha1:oOQTmOq8B7ZJsP6X8UX7PsM0DZE=
sha256:XNR9UAdXKt56p8SnhWTUm8gYjcrYrUzVPFhKWkyZ3HY=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716849
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
>>>> Patrzyłem tutaj -
>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
-plus/
>>>>
>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
>>>> Naścienne (2,3 kW) 230V / 1x10A 2,3 kW
>>>
>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
>>
>> :-D
>>
>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
>> dodatek, nie jest prawdą.
>
> Bo tak jest.
> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
6A to nie wiem.
>> Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.
>
> Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
> Bo to ile trwa ładowanie auta przy 10A, nijak nie implikuje że nie
> potrafi wolniej.
> To zupełnie nie o tym były informacje na tej stronie.
Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
A da sie 6? 8, 7, 5 ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.23 13:10 Cavallino
- 07.09.23 15:12 J.F
- 07.09.23 15:24 J.F
- 07.09.23 15:25 Cavallino
- 07.09.23 20:13 Janusz
- 10.09.23 17:33 nadir
- 10.09.23 18:26 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=