  • Data: 2010-08-06 13:59:51
    Temat: Re: Praca z monitorem IPS - prosba o pomoc
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06/08/2010 14:16, Tom01 wrote:

    > FastStone mimo istnienia opcji CMM nie działa jak należy. Tzn czasem
    > działa, ale z nieznaną mi logiką. Polecam np VievNX i oczywiście Adobe
    > Bridge.

    Czy Bridge ma w nowszej wersji tryb pelnoekranowy? Obecnie mam
    zainstalowanego CS2 i Bridge'a traktowalem jako dziwny wynalazek o
    zadziwiajaco dlugim czasie ladowania. Teraz przejrzalem jego opcje,
    wydaje sie byc uzywalny, jednak w wersji CS2 nie moge znalezc mozliwosci
    wyswietlania zdjec na pelnym ekranie. Od razu zdjecie laduje w PS.