  • 1. Data: 2012-04-26 10:37:49
    Temat: Praca na stanowisku Projektant Układów Elektronicznych
    Od: Marcin Chrusciel <m...@e...com.pl>

    Witam,

    CIT Engineering poszukuje elektronika do pracy we Wrocławiu.
    Specjalizujemy się w budowie systemów pomiarowych i testujących.
    Szczegóły oferty znajdują się pod adresem:

    http://www.citengineering.com/en/job-opportunity/des
    ign-engineer-poland/

    W razie zainteresowania proszę o przesłanie CV na adres:
    r...@c...com lub
    m...@c...com.

    Pozdrawiam,
    Marcin Chruściel

  • 2. Data: 2012-04-26 11:56:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > http://www.citengineering.com/en/job-opportunity/des
    ign-engineer-poland/

    Chyba wolontariusza szukaja, bo w "We offer" nic o wynagrodzeniu nie pisza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2012-04-26 16:02:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Pawel "O'Pajak" pisze tak:

    > Chyba wolontariusza szukaja, bo w "We offer" nic o wynagrodzeniu
    > nie pisza.

    attractive remuneration ;)

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-04-26 17:23:08
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    W dniu 2012-04-26 16:02, PiteR pisze:

    > attractive remuneration ;)

    Co można przetłumaczyć jako atrakcyjne dla pracodawcy.
    Pozostałe atrakcje też powalające.
    K.

  • 5. Data: 2012-04-26 18:51:12
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    Dnia 26-04-2012 o 17:23:08 John Smith <d...@b...pl> napisał(a):

    > Co można przetłumaczyć jako atrakcyjne dla pracodawcy.
    > Pozostałe atrakcje też powalające.
    > K.

    Zupełnie nie rozumiem tych zawsze pojawiających się ataków na wszystkie
    oferty pracy. Co mają oferować? SPA i masaż? Owszem, sekcja "we offer"
    sztampowa, ale czy to ważne? Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to przecież
    wiadomo, że będzie takie, jakie się uda wynegocjować.

    Ogłoszenie jest na temat, więc wybaczyłbym, że poszło na tę grupę, bez
    wymagań z księżyca wziętych, z dobrze opisanym rodzajem pracy. Nie widzę
    powodu do krytyki.

    ae
    --
    Outsourcing usług projektowych
    http://www.protronik.pl

  • 6. Data: 2012-04-26 19:07:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to przecież
    > wiadomo, że będzie takie, jakie się uda wynegocjować.

    Chcesz powiedziec, ze taka firma kompletnie nie ma pojecia ile przyjdzie
    jej zaplacic za prace, do ktorej wymagania dosc precyzyjnie okreslila?
    Nie ma pojecia ile placi juz zatrudnionym?
    Sa 2 mozliwosci:
    1. Nie szanuja Twojego czasu, nie beda Cie tez szanowac w pracy
    2. Chca wywrzec na juz zatrudnionych presje, zeby nie podskakiwali z
    zadaniami podwyzek, bo sa chetni za mniejsze pieniadze. Sprawdzaja
    tylko, czy to prawda.
    W obu przypadkach odpowiadanie na oferte niespecjalnie ma sens.
    Jak ide do sklepu, to normalne jest, ze przy kazdym towarze mam cene.
    Praca to taki sam towar jak kazdy inny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2012-04-26 19:19:31
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jak ide do sklepu, to normalne jest, ze przy kazdym towarze mam cene.
    > Praca to taki sam towar jak kazdy inny.

    A w sklepie cenę podaje ten co sprzedaje, czy ten co kupuje ;-) ?
    P.G.

  • 8. Data: 2012-04-26 19:30:18
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    Dnia 26-04-2012 o 19:07:11 Pawel "O'Pajak" <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jej zaplacic za prace, do ktorej wymagania dosc precyzyjnie okreslila?
    > Nie ma pojecia ile placi juz zatrudnionym?

    A gdzie ja coś takiego napisałem? Ta firma z pewnością dokładnie wie w
    jakich widełkach musi się zmieścić. Ale przecież nowa osoba to może być
    przeciętniak bez doświadczenia, któremu wystarczy zapłacić poniżej
    średniej wrocławskiej, lub supergwiazda, której trzeba zapłacić
    pięciocyfrowo. To nie praca przy taśmie.

    W Polsce nie ma zwyczaju podawania widełek (trochę szkoda, bo mogłoby to
    oszczędzić trochę czasu tej supergwieździe, ale z drugiej strony, takich
    się jednak trochę inaczej szuka), więc spuszczanie z wodą ogłoszenia tylko
    dlatego, że ich nie podali, jest trochę niepoważne.

> [...]
    > 2. Chca wywrzec na juz zatrudnionych presje, zeby nie podskakiwali z
    > zadaniami podwyzek, bo sa chetni za mniejsze pieniadze. Sprawdzaja

    Zupełnie nie rozumiem, dlaczego widzisz tylko dwie możliwości, i to w
    dodatku obie zakładające złą wolę ogłoszeniodawcy. A może po prostu
    szukają nowej osoby do pracy, której chcą uczciwie zapłacić wynegocjowaną
    stawkę?

    > Jak ide do sklepu, to normalne jest, ze przy kazdym towarze mam cene.
    > Praca to taki sam towar jak kazdy inny.

    Tak, tylko tutaj sprzedającym jest świadczący usługę, a nie pracodawca.

    ae

  • 9. Data: 2012-04-26 19:45:26
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    oszczędzić trochę czasu tej supergwieździe, ale z drugiej strony, takich
    się jednak trochę inaczej szuka), więc spuszczanie z wodą

    ja tam nie aspiruję, ale weź mi napisz jak to w Polsce szuka się
    elektroników do pracy - bardzo mnie to ciekawi...

  • 10. Data: 2012-04-26 19:52:29
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    Dnia 26-04-2012 o 19:45:26 identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > ja tam nie aspiruję, ale weź mi napisz jak to w Polsce szuka się
    > elektroników do pracy - bardzo mnie to ciekawi...

    No cóż, akurat jeśli chodzi o ciebie, to wystarczy poczytać grupy
    dyskusyjne, żeby uniknąć zatrudnienia... niewłaściwej osoby.

    MSPANC,
    ae