    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Praca na stanowisku Projektant Układów Elektronicznych
    Date: Thu, 26 Apr 2012 19:07:11 +0200

    Powitanko,

    > Jeśli chodzi o wynagrodzenie, to przecież
    > wiadomo, że będzie takie, jakie się uda wynegocjować.

    Chcesz powiedziec, ze taka firma kompletnie nie ma pojecia ile przyjdzie
    jej zaplacic za prace, do ktorej wymagania dosc precyzyjnie okreslila?
    Nie ma pojecia ile placi juz zatrudnionym?
    Sa 2 mozliwosci:
    1. Nie szanuja Twojego czasu, nie beda Cie tez szanowac w pracy
    2. Chca wywrzec na juz zatrudnionych presje, zeby nie podskakiwali z
    zadaniami podwyzek, bo sa chetni za mniejsze pieniadze. Sprawdzaja
    tylko, czy to prawda.
    W obu przypadkach odpowiadanie na oferte niespecjalnie ma sens.
    Jak ide do sklepu, to normalne jest, ze przy kazdym towarze mam cene.
    Praca to taki sam towar jak kazdy inny.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa