  • 11. Data: 2009-09-21 06:56:37
    Temat: Re: Praca na Mazurach
    Od: Mariusz Wisniewski <m...@o...pl>

    Pszemol pisze:
    > "Mariusz Wisniewski" <m...@o...pl> wrote in message
    >
    > Czy to znaczy że oferta jest tylko "czasowa"?
    Oferta nie jest czasowa. Uwzględniam możliwość różnych form współpracy,
    a okres 2 lat to minimum żeby się poznać i doszlifować na płaszczyźnie
    zawodowej.

  • 12. Data: 2009-09-21 07:17:42
    Od: Mariusz Wisniewski <m...@o...pl>

    BartekK pisze:
    > No bo pewnie "informatyka" który stronę zrobi też dopiero szukają ;)
    a tu obowiązuje zasada szewca chodzącego w dziurawych butach, layout
    jest ale brakuje czasu żeby stronę pociąć i cmsowe funfy podłączyć. Z
    resztą strona nie jest najważniejsza, najważniejszy jest klient.

  • 13. Data: 2009-09-21 09:56:57
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Wybacz ale po co mi dodatkowe szyfrowanie w telefonie GSM jak
    standardowo transmisja jest szyfrowana ?

    I jak narazie nikomu nie udalo sie takowej transmisji odszyfrowac.

  • 14. Data: 2009-09-21 11:01:15
    Od: "wnekus" <s...@t...pl>

    http://www.idg.pl/news/5530/Zlamano.algorytm.szyfrow
    ania.rozmow.w.standardzie.GSM.html

  • 15. Data: 2009-09-21 12:11:18
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    > Wybacz ale po co mi dodatkowe szyfrowanie w telefonie GSM jak standardowo
    > transmisja jest szyfrowana ?

    Tylko w torze radiowym. Nie ma szyfrowania peer-to-peer.

  • 16. Data: 2009-09-21 12:55:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w
    wiadomości news:h96e0e$s6$1@news.onet.pl...

    > Pewnie nie - na tym polu się cenowo Chińczyków nie przegoni i nie
    > ma
    > sensu nawet próbować.

    Trzeba znalezc nisze. A raczej kilka, jak sie okaze ze Chinczycy
    tez juz ja odkryli :-)

    > A to jak najbardziej robią polskie firmy, np:
    > http://www.transbit.com.pl/arl.php
    > http://www.transbit.com.pl/r450c.php

    I to jest w jakis ambitniejszy sposob polskiej konstrukcji, a nie
    opakowana zagranica ?

    No no, rusza polska technologia.

    J.

  • 17. Data: 2009-09-21 15:33:14
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jakże, tankowanie za swoje pieniadze służbowego samochodu to teraz
    nazywa
    > się "udziały w firmie"!

    Idziesz złym tropem. Zamiast pytać, co to znaczy "udziały w firmie",
    zapytaj, co to znaczy "zaangażowany pracownik" :)
    Przecież firma wybrała Mazury z jakiegoś powodu, nie ?

    e.

  • 18. Data: 2009-09-21 21:28:24
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    games pisze:

    > Wybacz ale po co mi dodatkowe szyfrowanie w telefonie GSM jak
    > standardowo transmisja jest szyfrowana ?

    Heh, przecież na centrali wszystko jest całkiem jawne i włączenie
    podsłuchiwania ogranicza się do kilku kliknięć na ekranie operatora.

    A aby deszyfrować rozmowy w torze radiowym wystarczy sprzęt za ok.
    1000-2000 USD tak że stosunkowo tanio. Szyfrowanie rozgryźli AFAIR
    Izraelczycy już z 10 lat temu - a tyle kosztuje gotowy starterkit RF
    (tzw. softradio) i płytka z szybkim FPGA. Resztę robi zwykły pecet.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 19. Data: 2009-09-21 21:29:14
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    entroper pisze:

    > Idziesz złym tropem. Zamiast pytać, co to znaczy "udziały w firmie",
    > zapytaj, co to znaczy "zaangażowany pracownik" :)
    > Przecież firma wybrała Mazury z jakiegoś powodu, nie ?

    Bo obecni właściciele / prezes tam mieszkają?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 20. Data: 2009-09-21 21:34:06
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    > I to jest w jakis ambitniejszy sposob polskiej konstrukcji, a nie
    > opakowana zagranica ?

    Nie, Transbit jest znany od wielu lat z podobnych konstrukcji.
    Poczytaj chociażby w sieci o Storczyku.
    http://www.altair.com.pl/start-2413
    http://www.cslii.mil.pl/sprzet_lacznosci/hmmwv.html

    --