  • Data: 2009-09-20 23:31:31
    Temat: Re: Praca na Mazurach
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel O'Pajak pisze:

    > Ja tam ze smutnego doswiadczenia wiem, ze nalezy unikac firm/ludzi,
    > ktorzy nie do konca wiedza czego chca. Nie wiadomo, czy firma chce robic
    > zabawki elektroniczne

    Pewnie nie - na tym polu się cenowo Chińczyków nie przegoni i nie ma
    sensu nawet próbować.

    > czy potrzebuje systemu transmisji danych z szyfrowaniem, na wielkie
    > odleglosci, szerokopasmowego

    A to jak najbardziej robią polskie firmy, np:
    http://www.transbit.com.pl/arl.php
    http://www.transbit.com.pl/r450c.php

    > czy chce produkowac klucze sprzetowe do swojego oprogramowania

    BTW:
    http://www.tl2000.pl/produkty/telefony_gsm/krypton
    http://www.tl2000.pl/produkty/system_sylan/stacja_za
    rzadzania_kluczami__teacup_