  • 31. Data: 2014-05-27 21:01:12
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Bruno <b...@i...pl>

    Dnia Tue, 27 May 2014 20:24:55 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

    > Oczywiscie, ze ma. Teraz kazda rzecz mozna wytlumaczyc cieciem kosztow.
    > Tylko w gornictwie sie nie da.
    Cicho, bo związkowców urazisz!!!

    --
    Pozdrawiam!
    Bruno

  • 32. Data: 2014-05-27 21:03:04
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 27 May 2014 15:31:02 +0200, fifak <f...@o...pl> wrote:

    >PRACOWNIK A:
    >20 lat pracy jako monter NN w dużym ZakładzieEnergetycznym(ZE), pensja
    >2700 brutto + zniżka na energię + dodatki + premia roczna.
    >
    >W tym roku ZE zatrudnił firm zewnętrzną do prac wykonywanych przez
    >PRACOWNIKA A, PRACOWNIK B tej firmy zewnętrznej robi to samo ale
    >ilościowo 2x więcej, za 2000zł brutto bez dodatków.
    >
    >Ceny energii nie zmieniły się.

    Bo rynek pracy jest RYNKIEM pracy. A konkurencja jest konkurencja. Po
    to owalczylismy z Komuna zeby tak bylo.

    Jezel iRzad w jakims kraju mowi przedsiebiorcy jakie maja byc pensje,
    to kraj jest a) bolszewicki lub b) faszystowski.

    Dziwne sa tesknoty Polakow do komuny. Zwlaszcza tych Polakow ktorzy
    dobrodziejstw komuny nigdy na sobie nei doswiadczyli

    A.L.

  • 33. Data: 2014-05-27 21:05:45
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 27 May 2014 17:18:35 +0200, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >lepszy numer jest z przydzielaniem obowiązków... i zapłatą...
    >
    >jakaś cipa która jedynie dzwoni i odbiera telefony w których podaje
    >adres firmy w której pracuje do której dzwoniący ma przywieźć uszkodzony
    >sprzęt - zarabia 3 średnie krajowe, a serwisanta zatrudnili na 1/4 etatu...
    >
    >tu już nie chodzi o fakty, ekipa tuska jest po prostu jebnięta...

    ja nie wiem kto tu jest jebniety. NA peno nie Tusk, Czy to Tusk ma
    mowic firmie kogo i za ile ma zatrudnic?

    Wez se koles jakies proszki

    A.L.

  • 34. Data: 2014-05-27 21:07:09
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-05-27 21:03, A.L. wrote:

> [...]
    >
    > Dziwne sa tesknoty Polakow do komuny. Zwlaszcza tych Polakow ktorzy
    > dobrodziejstw komuny nigdy na sobie nei doswiadczyli

    A najśmieszniejsze jest to, że największe lewaki najgłośniej krzyczą:
    "Precz z komuną!"

    --
    Tengu

  • 35. Data: 2014-05-27 21:11:04
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 21:01, Bruno wrote:

    > Cicho, bo związkowców urazisz!!!

    Tak?

    Tylko w gornictwie sie nie da ciac kosztow pracownikow bo kurwa zwiazki
    nie pozwalaja obciac 140tej pensji i deputatu weglowego dla calej
    rodzini kazdego kreta.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 36. Data: 2014-05-27 21:12:07
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 21:03, A.L. wrote:

    > Jezel iRzad w jakims kraju mowi przedsiebiorcy jakie maja byc pensje,
    > to kraj jest a) bolszewicki lub b) faszystowski.

    dosc sporo krajow mowi hint pensja minimalna

  • 37. Data: 2014-05-27 21:13:31
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 21:07, Tengu wrote:

    > A najśmieszniejsze jest to, że największe lewaki najgłośniej krzyczą:
    > "Precz z komuną!"

    Ujnia Ejrogejska jest socjalistycznym tworem sterowanym przez
    partyjniakow czyli eurooslow.

    Dobrze, ze Korwin Mickey wszedl, dobrze, ze we Francji wygrali ci co
    wygrali. Dobrze, ze europejczycy

  • 38. Data: 2014-05-27 21:15:21
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 21:13, Malpy i Delfiny wrote:

    > Ujnia Ejrogejska jest socjalistycznym tworem sterowanym przez
    > partyjniakow czyli eurooslow.
    >
    > Dobrze, ze Korwin Mickey wszedl, dobrze, ze we Francji wygrali ci co
    > wygrali. Dobrze, ze europejczycy

    daza do ropizdolenia tego chorego tworu, ktory nazywa slimaki rybami,
    marchewki owocami, i mowi ile rolnik moze wyprodukowac mleka, a wszytko
    wiecej ma spiscic do kanalu

    azja, ameryki nie maja tego problemu jak i pierdlonego VATu u jakos sie
    doskonale rozwijaja.

  • 39. Data: 2014-05-27 21:23:52
    Od: A.L. <a...@a...com>

    No i co?...

    A.L.

  • 40. Data: 2014-05-27 21:24:23
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-05-27 21:05, A.L. pisze:

    > ja nie wiem kto tu jest jebniety. NA peno nie Tusk, Czy to Tusk ma
    > mowic firmie kogo i za ile ma zatrudnic?
    >
    > Wez se koles jakies proszki
    >
    > A.L.

    np we Francji pracodawca grzecznie siedzi i słucha co mu zwiazki
    zawodowe kaza. Jak chce zatrudnic to mu kaza zatrudnic tych co wczesniej
    zwolnił a nie tych co by chciał. Jak nie chce dac podwyzki albo
    likwidować miejsca pracy to musi potulnie ekonomistom ze zwiazku
    udowodnic, ze sytuacja firmy tego wymaga. A jak chce ratowac firmę
    przenoszac zaklad np. do Polski to musi zaplacic swoim pracownikom
    haracz, czesto kilkuletnie pobory.
    Mimo takiego terroru, przesladowan pracodawców, gospodarka Francji ma
    się całkiem dobrze. Jest jedną z najnowoczesnieszych i
    najefektywniejszych gospodarek swiata.
    Istnieje wrecz zaleznosc - im pracodawca jest bardziej męczony tym
    sprawniej działa. Bo nie ma wyboru. Zasoby sa ograniczone, wiec bełkot o
    tym ze ucieknie tam gdzie go mniej męcza nie ma pokrycia w rzeczywostosci.

    --
    @foe_pl