  • 21. Data: 2014-05-27 18:58:49
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Masz rację - tu nie chodzi o fakty tylko o twoje urojenia. Co to za
    > lewackie pomysły? Politycy mają decydować ile przedsiębiorcy mają płacić
    > swoim pracownikom? Jeśli szef ma ochotę płacić ekstra "za cipę", to jego
    > pieniądze i jego sprawa - tobie nic do tego.

    zróbmy powską ankietę - ile baranów nabrało się na Twój "numer"?

  • 22. Data: 2014-05-27 19:01:32
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "ACMM-033" <v...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Mirek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Jakże polskie jest traktowanie innych nie jako z domysłu, że to kurwa i

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    a jako?

  • 23. Data: 2014-05-27 20:24:55
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 17:32, Marek wrote:

    > Czy ZE nie ma prawa ciąć kosztów?

    Oczywiscie, ze ma. Teraz kazda rzecz mozna wytlumaczyc cieciem kosztow.
    Tylko w gornictwie sie nie da.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 24. Data: 2014-05-27 20:25:59
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-05-27 16:32, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2014-05-27 15:31, fifak wrote:
    > (ciap)

    > Przywdziej żałobę po generale.

    Generał w koncu wziął udział w wyborach... poszedł przeciez do urny!

  • 25. Data: 2014-05-27 20:28:23
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 27.05.2014 18:00, ACMM-033 wrote:

    > Użytkownik "Mirek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Moja koleżanka z zawodówki określała takie rzeczy, że "są ludzie,
    > ludziska, kurwy i kurwiska"...
    > Nie sposób nie przyznać jej racji.
    > Jakże polskie jest traktowanie innych nie jako z domysłu, że to kurwa i
    > złodziej,

    Obecnie, o nowelizacji prawa dodaje sie "...i pedofil"

    > to pewnie niektórzy wkurwieni myślą, że skoro są tak
    > traktowani, to dadzą powód do takich działań.
    > Zbędny balast, klient, interesant, to przeszkoda dla paniusi pijącej z
    > koleżanką kolejną już kawusię, tylko te paniusie nie pamiętają, skąd
    > mają swoje pensje. (choć tu zauważyłem, poprawia się, urzędy są coraz
    > milsze)

    gdzies bylo, ze naczelnik ZUS wyliczyl sobie emeryture 7500 czy 9300
    miesiecznie.

    > Co do zdania, które cytuję - choćby Rosja. Czemu tak myślę - chyba nie
    > muszę dodawać. Cierpią za swoich polityków... Krym im bokiem wyjdzie.

    Rosja jeszcze nigdy nie stracila. Poparcie Putina wysokie. Ja tam
    ruskich jednak podziwiam - zamordyzm, ale swoi ze swoimi trzymaja.

    > Ale kończę, bo to nie p.s.polityka.

    ale kros na prega ;)

  • 26. Data: 2014-05-27 20:37:09
    Od: "Noel" <t...@g...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > A cipa pewnie by poszukała szefa, któremu mogła by dać dupy. I co tu jest
    > gorsze...?

    Dała by serwisantowi, za jedną krajową, na 1/4 etatu.

    --
    Tomek "Noel" B.

  • 27. Data: 2014-05-27 20:47:47
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Niekoniecznie, może akurat załapałaby się do spółki skarbu państwa. ;)

    Tam za wiele nie zarobi.
    Ja pracuję w spółce skarbu państwa. Ostatnia regulacja płac była we
    wrześniu 2001 roku, kiedy jeszcze ... nie byliśmy spółką skarbu państwa.

    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 28. Data: 2014-05-27 20:48:39
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    > Czy ZE nie ma prawa ciąć kosztów?

    ja myślę,że ma ale tu nie chodzi o koszty, tu chodzi o jakąś PO-EU
    misję... nie wiem co prawda jaką, ale się dowiem w końcu...

    takie banki, czy one myślą o zyskach, czy działają politycznie?

    Ty i myślenie to oksymoron.

  • 29. Data: 2014-05-27 20:51:25
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości grup

    Przychodzi Malpy i Delfiny i tupta:

    > jak co?
    >
    > wylecial z roboty na bezrobocie

    Naród wspaniały tylko ludzie kurwy, czy jakoś tak to szło.

    Jeśli masz na myśli faceta, który powinien stanąć przed plutonem
    egzekucyjnym, faceta, który 2 razy zmieniał religię i jako innowiercę czarni
    z honorami na Wawelu pochowali, to masz rację Tak to szło. Przynajmniej w
    jednej, ze znanych mi wersji. W innej ... tylko ludzie sq,,,ny.

  • 30. Data: 2014-05-27 20:52:55
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > pieniądze i jego sprawa - tobie nic do tego.

    zróbmy powską ankietę - ile baranów nabrało się na Twój "numer"?

    Ale coraz mniej się daje nabrać na twoje "myślenie".