  • 11. Data: 2014-05-27 17:42:57
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Mirek <m...@p...net>

    Przychodzi Malpy i Delfiny i tupta:

    > jak co?
    >
    > wylecial z roboty na bezrobocie

    Naród wspaniały tylko ludzie kurwy, czy jakoś tak to szło.

  • 12. Data: 2014-05-27 17:44:11
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-05-27 15:31, fifak pisze:
    > PRACOWNIK A:
    > 20 lat pracy jako monter NN w dużym ZakładzieEnergetycznym(ZE), pensja
    > 2700 brutto + zniżka na energię + dodatki + premia roczna.
    >
    > W tym roku ZE zatrudnił firm zewnętrzną do prac wykonywanych przez
    > PRACOWNIKA A, PRACOWNIK B tej firmy zewnętrznej robi to samo ale
    > ilościowo 2x więcej, za 2000zł brutto bez dodatków.
    >
    > Ceny energii nie zmieniły się.
    >

    > Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    > zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają
> [...]

    A na pochodzie pierwszomajowym byles ? pewnie nie bo wmowili ci ze to
    komunistyczne swieto.

    Ja tam, pierdole pracuje jako elektryk w szkoplandii i mam 15 EUR na
    godzine.

  • 13. Data: 2014-05-27 17:55:34
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > Czy ZE nie ma prawa ciąć kosztów?

    ja myślę,że ma ale tu nie chodzi o koszty, tu chodzi o jakąś PO-EU
    misję... nie wiem co prawda jaką, ale się dowiem w końcu...

    takie banki, czy one myślą o zyskach, czy działają politycznie?

  • 14. Data: 2014-05-27 18:00:23
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > Naród wspaniały tylko ludzie kurwy, czy jakoś tak to szło.

    Moja koleżanka z zawodówki określała takie rzeczy, że "są ludzie, ludziska,
    kurwy i kurwiska"...
    Nie sposób nie przyznać jej racji.
    Jakże polskie jest traktowanie innych nie jako z domysłu, że to kurwa i
    złodziej, to pewnie niektórzy wkurwieni myślą, że skoro są tak traktowani,
    to dadzą powód do takich działań.
    Zbędny balast, klient, interesant, to przeszkoda dla paniusi pijącej z
    koleżanką kolejną już kawusię, tylko te paniusie nie pamiętają, skąd mają
    swoje pensje. (choć tu zauważyłem, poprawia się, urzędy są coraz milsze)

    Co do zdania, które cytuję - choćby Rosja. Czemu tak myślę - chyba nie muszę
    dodawać. Cierpią za swoich polityków... Krym im bokiem wyjdzie. Ale kończę,
    bo to nie p.s.polityka.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 15. Data: 2014-05-27 18:02:09
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ale ta cipa daje dupy szefowi, a serwisant nie.
    > Gdyby szef był pedałem, wtedy zapewne jego serwisant zarabiałby 3 średnie
    > krajowe.

    A cipa pewnie by poszukała szefa, któremu mogła by dać dupy. I co tu jest
    gorsze...?

  • 16. Data: 2014-05-27 18:04:21
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 17:42:57 UTC+2 użytkownik Mirek napisał:
    > Przychodzi Malpy i Delfiny i tupta:

    > Naród wspaniały tylko ludzie kurwy, czy jakoś tak to szło.

    Naród tutaj wspaniały tylko ludzie chuja warci. Piłsudski.

  • 17. Data: 2014-05-27 18:18:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 27 May 2014 17:55:34 +0200 osobnik zwany tusk, donald
    tusk napisał:

    > ja myślę,że ma ale tu nie chodzi o koszty

    nie myśl. to Ci szkodzi

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2014-05-27 18:22:58
    Od: Mirek <m...@p...net>

    Przychodzi ACMM-033 i tupta:

    > Użytkownik "Mirek" <m...@p...net> napisał w wiadomości

    > A cipa pewnie by poszukała szefa, któremu mogła by dać dupy. I co tu
    > jest gorsze...?

    Niekoniecznie, może akurat załapałaby się do spółki skarbu państwa. ;)

  • 19. Data: 2014-05-27 18:36:30
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    On 2014-05-27 17:18, tusk, donald tusk wrote:
    > lepszy numer jest z przydzielaniem obowiązków... i zapłatą...
    >
    > jakaś cipa która jedynie dzwoni i odbiera telefony w których podaje
    > adres firmy w której pracuje do której dzwoniący ma przywieźć uszkodzony
    > sprzęt - zarabia 3 średnie krajowe, a serwisanta zatrudnili na 1/4 etatu...
    >
    > tu już nie chodzi o fakty, ekipa tuska jest po prostu jebnięta...

    Masz rację - tu nie chodzi o fakty tylko o twoje urojenia. Co to za
    lewackie pomysły? Politycy mają decydować ile przedsiębiorcy mają płacić
    swoim pracownikom? Jeśli szef ma ochotę płacić ekstra "za cipę", to jego
    pieniądze i jego sprawa - tobie nic do tego.

    --
    Tengu

  • 20. Data: 2014-05-27 18:48:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > pensja
    >
    > Co się stało z pracownikiem A? Czy ZE nie ma prawa ciąć kosztów?

    Myślę że żadnego cięcia kosztów nie ma a jedynie zmniejszenie stanu
    osobowego, dokładnie to samo przeszedłem gdy żabojady kupiły tepsę,
    stwierdzili że firma to będą same biurka a fizyczną robotę odwalą firmy
    zewnętrzne, firma która moją robotę przejmowała zaoferowała mi nieco
    ponad połowę ówczesnych zarobków i nienormowany czas pracy.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html