  • 1. Data: 2013-09-23 19:12:49
    Temat: Próbuję zacząć z AVR32
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    I tu niestety porażka. Mnóstwo nowych zagadnień. A literatury nie ma, tylko
    noty aplikacyjne Atmela.
    Przydałaby się jakaś łatwa książka. O 8-bitowych jest mnóstwo, a o
    32-bitowych nic. Po długich poszukiwaniach znalazłem na Amazonie tylko 1
    książkę i to po rosyjsku za 60 Ł. Bozia mnie skarała za to, że nie chciałem
    się radzieckiego uczyć. Pomóżcie!
    PS1. Studio 6 to obsługuje, ale widzę, że ludzie źle się o nim wyrażają.
    Lepiej Eclipse, czy szukać starego AVRStudio 32?
    PS2. Znalazłem tę książkę na rosyjskim serwerze za darmo, ale te
    krzesełka...

  • 2. Data: 2013-09-24 00:13:29
    Temat: Re: Pr?buj? zacz?? z AVR32
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-09-23 19:12, Andrzej pisze:
    > I tu niestety pora?ka.

    Trudno się z Tobą nie zgodzić. W szczególności, że poległeś już na
    etapie konfiguracji Outlooka.

    > PS2. Znalaz?em t? ksi??k? na rosyjskim serwerze za darmo, ale te
    > krzese?ka...

    No właśnie, te dziwne znaczki w Twoim poście.

  • 3. Data: 2013-09-24 08:47:38
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno się z Tobą nie zgodzić. W szczególności, że poległeś już na etapie
    > konfiguracji Outlooka.

    > No właśnie, te dziwne znaczki w Twoim poście.

    Nie wiem czemu OE wyrżnął informację o kodowaniu.
    Zawsze było OK. Ciekawe jak teraz.

  • 4. Data: 2013-09-24 08:53:35
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2013-09-24 08:47, Andrzej wrote:
    > Użytkownik "JK" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czemu OE wyrżnął informację o kodowaniu.
    > Zawsze było OK. Ciekawe jak teraz.

    Jest ok

    Zapytaj o literaturę twórcę tego bloga: http://www.mirekk36.blogspot.com/

    Włodek

  • 5. Data: 2013-09-24 09:58:24
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 24.09.2013 00:13, JK pisze:

    > Trudno się z Tobą nie zgodzić. W szczególności, że poległeś już na
    > etapie konfiguracji Outlooka.

    > No właśnie, te dziwne znaczki w Twoim poście.

    Na outlookowców naprostsza metoda, to ustawienie domyślnego kodowania na
    8859-2 dla postów bez deklaracji (w thunderbirdzie prawoklik na nazwie
    grupy, właściwości/domyślny zestaw znaków).

  • 6. Data: 2013-09-24 11:13:02
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 24.09.2013 09:58, Zbych wrote:

    > Na outlookowców naprostsza metoda, to ustawienie domyślnego kodowania na
    > 8859-2 dla postów bez deklaracji (w thunderbirdzie prawoklik na nazwie
    > grupy, właściwości/domyślny zestaw znaków).

    Ale mój thunder olewa (najwyraźniej) deklaracje (bez względu na
    ustawienia auto-detect, customize list itp), więc z dwojga złego mam
    default UTF-8, a inne ustawiam ręcznie.

    --
    Mirek.

  • 7. Data: 2013-09-24 11:39:03
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 24.09.2013 11:13, Mirek pisze:

    > Ale mój thunder olewa (najwyraźniej) deklaracje (bez względu na
    > ustawienia auto-detect, customize list itp), więc z dwojga złego mam
    > default UTF-8, a inne ustawiam ręcznie.

    SOA#1 :-)

  • 8. Data: 2013-09-24 14:18:20
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Zbych" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > SOA#1 :-)

    Ludzie!
    Przecież mówię, że z jakiegoś powodu w nagłówku tej JEDNEJ mojej wiadomości
    nie było informacji o kodowaniu.
    Mój komputer, więc mój błąd, ale czy tak ciężko zmienić kodowanie i odczytać
    wiadomość?
    A może tak coś na temat?

  • 9. Data: 2013-09-24 15:20:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

> [...]
    > nie było informacji o kodowaniu.
    > Mój komputer, więc mój błąd, ale czy tak ciężko zmienić kodowanie i odczytać

    Problem w tym, że jedna wiadomość z popsutym kodowaniem generuje masę
    problemów.

    > A może tak coś na temat?

    Mamy stanąc na baczność? Ty czegoś potrzebujesz od grupy a nie grupa
    od ciebie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-09-24 15:29:12
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    wiadomości news:56767966.20130924152034@pik-net.pl.invalid...

> [...]
    > problemów.

    > Mamy stanąc na baczność? Ty czegoś potrzebujesz od grupy a nie grupa

    Serdecznie dziękuję za pomoc.
    EOT.