    From: "Andrzej" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Próbuję zacząć z AVR32
    Date: Mon, 23 Sep 2013 19:12:49 +0200

    I tu niestety porażka. Mnóstwo nowych zagadnień. A literatury nie ma, tylko
    noty aplikacyjne Atmela.
    Przydałaby się jakaś łatwa książka. O 8-bitowych jest mnóstwo, a o
    32-bitowych nic. Po długich poszukiwaniach znalazłem na Amazonie tylko 1
    książkę i to po rosyjsku za 60 Ł. Bozia mnie skarała za to, że nie chciałem
    się radzieckiego uczyć. Pomóżcie!
    PS1. Studio 6 to obsługuje, ale widzę, że ludzie źle się o nim wyrażają.
    Lepiej Eclipse, czy szukać starego AVRStudio 32?
    PS2. Znalazłem tę książkę na rosyjskim serwerze za darmo, ale te
    krzesełka...