  • 61. Data: 2011-03-12 14:23:34
    Temat: Re: Pozytywny poniedziałek - akcja policji
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 09:25:46 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Dowolnie zwiekszyc - moze byc i 200km/h.

    Wg inspektora Pasiecznego nie - max to 80 km/h. Patrz - debata policja
    vs. kierowcy na TVN Warszawa. Debata całkowicie bez sensu, szkod prądu
    na takie programy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 62. Data: 2011-03-12 15:48:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 14:23:34 +0100, jerzu wrote:
    >On Sat, 12 Mar 2011 09:25:46 +0100, J.F.
    >
    >Wg inspektora Pasiecznego nie - max to 80 km/h. Patrz - debata policja
    >vs. kierowcy na TVN Warszawa.

    Ustawa nic takiego nie zawiera, chyba ze jakies poprawki wniesli.

    Moze w rozporzadzeniach jakis.

    J.

  • 63. Data: 2011-03-12 16:14:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 15:48:10 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ustawa nic takiego nie zawiera, chyba ze jakies poprawki wniesli.

    Też tak mi się wydaje.

    >Moze w rozporzadzeniach jakis.

    Masz siłę na przekopywanie rozporządzeń? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 64. Data: 2011-03-13 09:01:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No jak nie - mam pokazac AOW?

    A wiesz kiedy teren jest zabudowany?
    HINT: Gdy się na drodze tablicę postawi.

    > Tylko to sie zalatwia inaczej - nie stawia sie na drodze tablicy
    > informujacej ze teren zabudowany

    Czyli nie ma terenu zabudowanego.

  • 65. Data: 2011-03-13 11:05:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 09:01:58 +0100, Cavallino wrote:

    >A wiesz kiedy teren jest zabudowany?
    >HINT: Gdy się na drodze tablicę postawi.

    Jak zaczynali budowe to teren byl niewatpliwie zabudowany :-)

    J.

  • 66. Data: 2011-03-13 12:38:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak zaczynali budowe to teren byl niewatpliwie zabudowany :-)

    Znaczy przy tej drodze której jeszcze nie było stała tablica?

  • 67. Data: 2011-03-13 13:11:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Mar 2011 12:38:46 +0100, Cavallino wrote:

    >Znaczy przy tej drodze której jeszcze nie było stała tablica?

    Trudno postawic tablice przy drodze ktorej nie ma :-)
    A jeszcze trudniej _wyraznie_ NIE postawic :-)

    Ale przy drogach prowadzacych do terenu po/nad ktorym biegnie takowe
    tablice staly.

    J.

  • 68. Data: 2011-03-13 13:26:25
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-13 12:38, Cavallino pisze:

    > Znaczy przy tej drodze której jeszcze nie było stała tablica?

    Koło mnie (DC) zbudowali kawałek nowej ulicy i nie postawili białej
    tabliczki - znaczy się niezabudowany?

    Shrek.

  • 69. Data: 2011-03-13 14:05:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Trudno postawic tablice przy drodze ktorej nie ma :-)
    > A jeszcze trudniej _wyraznie_ NIE postawic :-)
    >
    > Ale przy drogach prowadzacych do terenu po/nad ktorym biegnie takowe
    > tablice staly.

    To nie ma znaczenia.
    Nie ma tablicy na danej drodze=teren niezabudowany.
    Stan faktycznyc (w sensie czy są domki czy nie) od wielu lat nie ma
    znaczenia.
    Miał za czasów Misia.

  • 70. Data: 2011-03-13 14:06:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > Koło mnie (DC) zbudowali kawałek nowej ulicy i nie postawili białej
    > tabliczki - znaczy się niezabudowany?

    Jeśli to jest wlot do miasta, to oczywiście że tak.
    Kodeksu nie znacie, że macie wątpliwości?