  • 31. Data: 2011-03-08 19:34:26
    Temat: Re: Pozytywny poniedziałek - akcja policji
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości
    news:4d7664d8@news.home.net.pl...

    > W ogólnym przypadku.

    Nie - w każdym przypadku.

    >W tym samym paragrafie stoi wyraźnie napisane, że w szczególnym przypadku
    >drogi dwujezdniowej masz zając prawą jezdnie, a drogi jezdniowej o co
    >najmniej dwóch pasach w każdym kierunku - prawą połowę jezdni.

    Jak ktoś nie rozumie co czyta, to mu podobne bzdury wychodzą.

    > Bzdura. Zacytujesz przepis?

    Przecież go znasz, skoro już dokonałeś jego interpretacji, więc o co pytasz?

  • 32. Data: 2011-03-08 20:52:15
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    > Jasna sprawa.
    > Tylko potem się nie zdziw, jak jednak uda mu się wyprzedzić i nagle to
    > Ty będziesz miał problem.

    Dokładnie, JAK mu się uda:D

  • 33. Data: 2011-03-08 23:35:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 14:22:49 +0100, Vlad The Ripper napisał(a):

    > I po co tak komplikować prostą sprawę. Wystarczyłoby dopuścić w przepisach
    > wyprzedzanie z prawej na drogach mających więcej niż 1 pas ruchu w jedną
    > stronę.

    Może przeczytaj przepisy?

    --
    ___________ (R)

  • 34. Data: 2011-03-08 23:36:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 14:39:35 +0100, Vlad The Ripper napisał(a):

    > I na a4 chyba zachodzi ten ostatni przypadek. O to właśnie mi chodziło, by

    Tak? A4 do jezdnia dwukierunkowa?

    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2011-03-09 06:40:14
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-08 19:24, SW3 pisze:

    > Ruch na lewym pasie.

    A co to za blokowanie, jak mozna wyprzedzić bez problemów?

    Shrek.

  • 36. Data: 2011-03-09 06:44:48
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-08 19:34, Cavallino pisze:

    > Nie - w każdym przypadku.

    Przy skręcie w lewo też? Po poboczu?

    > Jak ktoś nie rozumie co czyta, to mu podobne bzdury wychodzą.

    A czego ty nie rozumiesz w sformułowaniu "prawej połowie jezdni" i
    "prawej jezdni"? Niby po co te zapisy by się w PoRD znalazły, jak
    wystarczy "ruch prawostronny" i "możliwie blisko"? Co niby by wniosły?

    > Przecież go znasz, skoro już dokonałeś jego interpretacji, więc o co
    > pytasz?

    A gdzie tam jest choćby jedno słowo o wyprzedzaniu?

    Shrek

  • 37. Data: 2011-03-09 09:23:51
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 08.03.2011 10:48, Mateusz pisze:
    > Wczoraj w aktualnościach jeszcze była mowa o gościu, który jechał na
    > średnicówce lewym pasem osiągając zawrotną prędkość 50km/h.
    >
    > I to jest dopiero masakra.

    Masakra ? Człowieku, to jest masakra:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54aa669441a5f824
    .html

    Nie, nie skręcał w lewo. Najbliższy zjazd w lewo jest parę kilometrów
    dalej. Ale i na nim nie zjechał. Nie, nie jechał 70 km/h, bo by mu
    śmieci wypadły, a ta "przyczepka" osiągnęła by stan dematerializacji.

  • 38. Data: 2011-03-09 10:17:19
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 9 Mar, 09:23, MMS <nntp11@SPAM_interia.fm> wrote:
    > Nie, nie skr ca w lewo. Najbli szy zjazd w lewo jest par kilometr w
    > dalej. Ale i na nim nie zjecha . Nie, nie jecha 70 km/h, bo by mu
    > mieci wypad y, a ta "przyczepka" osi gn a by stan dematerializacji.

    ręce opadają... a kto jechał na fotelu kierowcy ? widziałeś ? ;)

  • 39. Data: 2011-03-09 10:22:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przy skręcie w lewo też?

    Nie, wtedy obowiązuje Cię przepis dotyczący skręcania w lewo.

    > A czego ty nie rozumiesz w sformułowaniu "prawej połowie jezdni"

    Nie wypowiadałem się o tym sformułowaniu.

    > A gdzie tam jest choćby jedno słowo o wyprzedzaniu?

    Aaaa, o to chodzi.
    To już było wyjaśnienie tego przepisu dla niekumatych.

  • 40. Data: 2011-03-09 10:58:24
    Od: MMS <nntp11@SPAM_interia.fm>

    W dniu 09.03.2011 10:17, Mateusz pisze:

    > ręce opadają... a kto jechał na fotelu kierowcy ? widziałeś ? ;)

    Jakichś dwóch gostków ale bij zabij twarzy nie pamiętam z całego tego
    wkur##nia, a może i szczęścia, że udało mi się jakoś wbić na prawy i
    objechać te taczki. Inni tkwili dalej :(