  • 111. Data: 2010-10-21 11:59:18
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > część programu. no bo jak nie dotrzyma tej części to jaka gwarancja, że
    > dotrzyma innej.

    Inaczej - nie głosuje na UPR z powodu jakichs tramwai.

    > tak ! a wojsko, sądy, milicja

    Ale w czym problem? Na to z podatkow trzeba łożyć oczywiście.

    > ci którzy są zdrowi

    Leczenie jest koszmarnie drogie u nas.

    > mają emeryturę w perspektywie kilkudziesięciu lat

    Za kilkadziesiat lat nie bedzie wyplat z tego tyt.
    Chyba że....

    > i ci którzy przez kilka lat nie mieli stłuczki.

    Ale kto komu broni się ubezpieczyć na WR?

    > jak działa wolny rynek ubezpieczeń można zobaczyć w USA.

    W USA nie ma wolnego rynku ubezpieczeń. Jest system koroporacyjny (Medicare)
    a to zuuuuupelnie co innego.

  • 112. Data: 2010-10-21 12:00:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    PaPi napisa?(a):

    > Zadnego kraju na swiecie nie stac na to by objac dowolnie drogim
    > leczeniem wszystkich obywateli.

    Dubaj... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 113. Data: 2010-10-21 13:58:40
    Od: stev <s...@g...pl>

    http://img407.imageshack.us/img407/5820/jesteskf8.jp

  • 114. Data: 2010-10-21 14:40:44
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-21 07:02, Jakub Jewuła pisze:

    > Osmiesza? Rozumiem, ze prawo jest ok jak racja po Twojej stronie ;)
    >
    > Po pierwsze - watpliwa jest kwestia czy to zdjecie wogole podlega
    > ochronie prawa autorskiego.

    A są jakieś przesłanki ku temu, że nie podlega?

    > Po drugie - nie sadze, zeby kandydatka na prezia samodzielnie
    > robila sobie strone www - wiec na 100% nie ona osobiscie sciagnela
    > zdjecie i "naruszyla prawa" (zakladajac, ze naruszono).

    No ale przecież nie jest ważne, z usług jakich dostawców korzysta,
    tylko kto jest właścicielem strony i kto odpowiada za jej treść.
    Ona lub jej komitet, jak sądzę? Więc ew. dalsze pretensje do wykonawcy
    o naruszenie (zakładając...) to powinna już ona sama zgłaszać.

  • 115. Data: 2010-10-21 14:46:11
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    quent napisał:

    > Gajowy poełnił swojego czasu takie faux pas

    Po prostu pismacy nakręcili się na dwuznaczność w sformułowaniu.
    Komorowski powiedział "wyjść z NATO" - nie chodziło o wystąpienie
    z NATO, ale o wycofanie się z Afganistanu razem z NATO.

    m.

  • 116. Data: 2010-10-21 14:50:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > A są jakieś przesłanki ku temu, że nie podlega?

    Wszelkie - ot, zwykly widoczek jakich tysiac.

> [...]
    > Ona lub jej komitet, jak sądzę? Więc ew. dalsze pretensje do wykonawcy
    > o naruszenie (zakładając...) to powinna już ona sama zgłaszać.

    Bzdura. Odpowiada ten kto cos zrobil.

    Wyobraz sobie sytucje - zanosisz do naprawy zelazko.
    Naprawiacz z nudy dusi kablem od tego zelazka swojego kolege.
    Ty za to odpowiadasz? ;)

    Kandydatka z pewnoscia nie zlecila "zrobcie mi strone zbierajac
    zdjecia z sieci bez pytania autorow" wiec nie odpowiada za ew.
    naruszenia prawa przez wykonawce.

    J.

  • 117. Data: 2010-10-21 16:17:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    quent pisze:

    > Czyjego życia?
    > Mnie interesuje w jakim świecie będą żyły moje dzieci.

    Pychą jest myśleć, że urządzimy je dla nich dobrze. Tylko dzięki
    zanegowaniu większości wartości z pokolenia moich rodziców żyję jak
    żyję, a równocześnie, na ile wydaje mi się, uczciwie. Środowiska
    pokoleniowe są tak różne, że jedyne, co możemy oferować dzieciom prócz
    wartości uniwersalnych (z naciskiem na uniwersalizm) to łatwość
    adaptacji, samodzielności i autouczenia. Konkrety to już muszą sobie
    dopracować same.

    > Dlatego od momentu w którym nabyłem prawo głosu, oddaję go na UPR -
    > jeśli tylko akurat ktoś od nich startuje.

    Ja też, oczywiście tych kilka razy w życiu, kiedy kalałem się
    głosowaniem. Traktuję to jak symbol jednak...

    > Nie zakopuj tak szybko miecza... trzeba czerwonych pogonić w diabły. Na
    > emeryturę i tak już nie liczę ale może mój synek mógłby mięc szansę na
    > swoją... kiedyś tam.

    A jednak, szkoda pary. Trzeba pracować u podstaw, gonić czerwonych tym,
    czego sami nigdy nie posiądą - wzgardą ich pseudowartości, humanizmem i
    zadowoleniem z życia.
    Zostawić tę użerającą się bandę i iść w góry - bezcenne...

    --
    pozdrawia Adam
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/

  • 118. Data: 2010-10-21 16:20:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Nostradamus pisze:
    > Prezydent Komorowski przedłużył o pół roku naszą obecność w Afganistanie.
    > I z tego powodu od razu "głupek" ?

    Sorry, ale nikt tam przymusem nie śle.

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/

  • 119. Data: 2010-10-21 16:25:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Osmiesza? Rozumiem, ze prawo jest ok jak racja po Twojej stronie ;)
    >
    > Po pierwsze - watpliwa jest kwestia czy to zdjecie wogole podlega
    > ochronie prawa autorskiego.

    Jakub od polityków powinno sie wymagać odrobinę większego szacunku zarówno
    dla prawa jak i dla obywateli ich wyborców.
    Pani Viiioooolleeeettttaaaaa powinna zrozumieć wzburzonego obywatela,
    przeprosić go grzecznie spróbować złagodzić spór a nie walić w chłopa z
    armaty.

    Słyszałeś dlaczego ten czubek zabił jednego całkiem a drugiego prawie? bo
    chciał im pokazac że nie są bogami.

    Niech sie dalej tak zachowują to znajdą sie kolejne świry.

  • 120. Data: 2010-10-21 16:29:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    >
    > Wyobraz sobie sytucje - zanosisz do naprawy zelazko.
    > Naprawiacz z nudy dusi kablem od tego zelazka swojego kolege.

    ale może sie okazać że będziesz miał problemy jak facet ci odda to żelazko a
    policja u ciebie znajdzie na nim fragmenty skóry ofiary.

    To tak jak z nieświadomą paserka, kupujesz od firmy na fakturę monitor a za
    pół roku przyłazi policja i dostajesz wezwanie jako oskarżony o paserstwo.

    > Kandydatka z pewnoscia nie zlecila "zrobcie mi strone zbierajac
    > zdjecia z sieci bez pytania autorow" wiec nie odpowiada za ew.
    > naruszenia prawa przez wykonawce.

    prawdopodobnie kazała zrobic tanio i zatrudniła znajomą firmę.