eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-22 10:53:08
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 22 Oct 2010 10:47:17 +0200, "quent" <x...@x...com> wrote:

    >Bez złóż ropy da się żyć. Z pętlą na szyi - nie bardzo.
    Jest mi znane takie jedno państwo na naszym kontynencie, które ma i
    ropę i podatki. Ba! państwo to uważa że mimo ropy i tak jak największą
    część budżetu powinny zapewnić podatki, które nie pochodzą od obrotu i
    przetwórstwa ropy, dzięki czemu obywatele mają ,,przyjemność'' płacić
    całkiem dużo swemu państwu.
    Na dodatek ci obrzydliwi socjaliści tak to zamataczyli, że zyski z
    ropy są chomikowane na przyszłość. Przecież ropa się skończy, a co
    niektóry jeszcze pamiętają jak bieda piszczała po kątach, co zresztą
    bogato opisano w literaturze pięknej. A przecież mogli rozdać
    obywatelom i zdjąć im kaganiec. Głupi czy co?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish