eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwPozycjonowanie, kopia sklepu pod inną domeną › Re: Pozycjonowanie, kopia sklepu pod inną domeną
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: RD <r...@g...com1>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Pozycjonowanie, kopia sklepu pod inną domeną
    Date: Fri, 24 Feb 2012 12:41:29 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 44
    Message-ID: <ji7t1a$a4e$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@g...googlegroups.com>
    <ifj0s5mt514w$.dlg@kapselek.net> <ji5sjq$85p$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@k...net>
    NNTP-Posting-Host: z-atman.vast.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1330083690 10382 217.17.33.134 (24 Feb 2012 11:41:30
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Feb 2012 11:41:30 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:10.0.2) Gecko/20120216 Thunderbird/10.0.2
    In-Reply-To: <o...@k...net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.www:400576
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-24 08:55, Kapsel pisze:

    > Temat jest dość mętny :)
    > Faktem jest że taki stan ma miejsce często i nie przeszkadza to okupować
    > topy paru sklepom z podobną ofertą. Z drugiej strony jednak, tworzenie
    > kolejnego sklepu, gdzie opisy pobierzemy "z bazy producenta" i wrzucimy na
    > stronę, może owocować trudnościami w zakresie SEO.

    Wiele dużych sklepów opiera się o współpracę z firmami oferującymi
    "opisy produktów" ;) Stąd moje pytanie. Niewątpliwie jest to korzyść,
    jeśli chodzi o czas dodawania opisów. W przypadku więcej niż kilka tys.
    indeksów (np. pow. > 100.000) dodawanie opisów produktów "z palca" przez
    sztab ludzi to ... ogromne koszty w porównaniu z wykupieniem "opisów"
    lub "dostępu do opisów" w specjalizującej się w tym firmie.

    > choćby te 3-4 zdania o zastosowaniu, zaletach, czy co tam wymyśli, to można
    > tym sporo zyskać (nie tylko w Google ale tez u użytkowników, którzy mają
    > często dość czytania tych samych opisów w każdym sklepie, kiedy chcieliby
    > się dowiedzieć czegoś więcej).

    Zgadzam się, w przypadku produktów, o których można cokolwiek napisać.
    Czasami są to produkty, o których nie można nic napisać poza tym, że są
    i do czego służą - naprawdę są takie produkty.

    > Obok stron produktów możesz też dodać inne treści na osobnych podstronach
    > (np. poradniki) które zwiększą stopień unikalności całego serwisu i
    > zmniejszą ryzyko uznania za mało wartościowy duplikat.

    Tak też jest, produkty te same, opisy te same, ale inne "wartości
    okołododane" :)

    > I na koniec - jak już wypracujesz jakiś tam stopień unikalności, to nie
    > kopiuj tego prosto 1:1 do Ceneo czy tam innych porównywarek, bo wszystko
    > możesz tym zepsuć (te serwisy mają, a raczej miały ;) bardzo dobrą
    > reputację w Google i często były uznawane z miejsca za źródło treści
    > kosztem serwisów które były do tych systemów wpięte).

    Niestety często nie ma się na to wpływu - niegdyś to pracownicy
    akceptujący ofertę sklepu dodawali opisy/zdjęcia. Niejednokrotnie można
    spotkać na przykład zdjęcia produktu z watermarkiem w postaci logo
    jednego ze sklepów ;) Cóż... taki urok.


    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: