  • Data: 2012-02-23 08:54:07
    Temat: Re: Pozycjonowanie, kopia sklepu pod inną domeną
    Od: Petre <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Lut, 09:45, Kapsel <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Skup się też na mocniejszym pozycjonowaniu jednego sklepu - lepiej opanować
    > top na większą liczbę fraz niż mieć parę ważnych fraz dla kilku witryn (co
    > jest też technicznie trudniejsze).
    >
    > To, co próbujesz zrobić nie ma wielkiego sensu, choćby dlatego, że w Polsce
    > ludzie kierują się głównie ceną, a w Twoich sklepach te ceny będą zapewne
    > bardzo podobne (identyczne?). Jeśli sklep z pozycji 1 będzie miał dobrą
    > ofertę, cenę i zbuduje zaufanie, to większość ludzi tam kupi, jeśli nie -
    > dostając to samo na pozycji 2, nie zyskasz praktycznie niczego.

    Dzięki, bardzo cenne uwagi. Przyznam, że zaskoczyłeś mnie tym:

    > Nie ma znaczenia, czy zrobisz alias, czy przekopiujesz skrypt na nowy ftp,
    > jeśli sklep widoczny będzie jednocześnie pod dwoma różnymi adresami, to dla
    > Google będą to dwie osobne witryny.

    Ok, brnąc w temat domen i aliasów.
    Załóżmy, że posiadam : staresamochody.pl . Rozwijała się osiągnęła
    wysokie noty w google.
    Założyłem sklep pod domeną samochody.pl (dywersyfikacja rynku i nie
    przestałem się zajmować tylko starymi samochodami)
    Czy przekierowując za pomocą htaccesa 301 ze staresamochody.pl na
    samochody.pl stracę moją wysoką pozycję dla staresamochody ? Czy
    będzie ona teraz pozycjonowała się pod treściami zamieszczonymi w
    samochody.pl ?