  • Data: 2010-01-11 17:24:40
    Temat: Re: Pozycja w ostrych zakrętach
    Od: trud <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 17:22:57 +0100, Marcin N napisał(a):

    > http://patrz.pl/filmy/zawody-policyjnych-motocykli
    >
    > Na filmie widać, że kierowca w ostrych zakrętach stara się trzymać górną
    > część ciała jak najbliżej pionu. Wydawało mi się, że powinno być inaczej -
    > tułów w osi motocykla.

    Masz trzy szkoły jazdy motocyklem. Niemiecka - jesteś sztywny jak kołek,
    cały czas w linii z motocyklem, najbardziej popularny sposób jazda na co
    dzień. Włoska - pochylasz się mocniej niż motocykl, właściwa dla szybkich
    sportów. Angielska - flegmatycznie przerzucasz motocykl miedzy kolanami.
    Bardziej pochylasz niż siebie. Właściwy sposób do wykonywania manewrów.

    --
    pozdrawiam
    trud