eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozorna zaleta nowoczesnego dieslaRe: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!no
    t-for-mail
    From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Date: Fri, 24 May 2013 22:16:38 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <knohr5$ngr$2@usenet.news.interia.pl>
    References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl> <knnf8c$u1e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1369426597 24091 79.187.111.26 (24 May 2013 20:16:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 May 2013 20:16:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <knnf8c$u1e$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493198
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05/24/2013 12:26 PM, Lewis wrote:
    > W dniu 2013-05-24 12:18, atm pisze:
    >> Czytajac powyzsza dyskusje na temat dwumasy, samemu doswiadczajac tego
    >> problemu dochodze do wniosku, ze jedna z wiekszych zalet nowoczesnego
    >> diesla jest rowniez jedna z jego najwiekszych wad. Mam na mysli dobry
    >> moment obrotowy. Co z tego, ze w przeciwienstwie do benzyny bedzie
    >> ladnie ciagnal juz na niskich obrotach jesli w konsekwencji odbije sie
    >> to na zywotnosci dwumasy. Benzyniaki nowsze przeciez tez maja dwumase
    >> a nie slychac o tym, zeby w nich padalten element.
    >> Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
    >> kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
    >> mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
    >> pod ten fikusny guziczek Sport. Te 2400zl plus robocizna nawet raz na
    >> 100kkm nie nalezy do przyjemnosci i znalazlbym wiele innych sposobow
    >> wydania tych pieniedzy.
    >> Myle sie w powyzszych wnioskach? (nie dotyczy sposobu wydawania kasy ;])
    >
    > Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
    > tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)

    840Nm

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: