-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!no
t-for-mail
From: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Date: Fri, 24 May 2013 22:16:38 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 21
Message-ID: <knohr5$ngr$2@usenet.news.interia.pl>
References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl> <knnf8c$u1e$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1369426597 24091 79.187.111.26 (24 May 2013 20:16:37
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 May 2013 20:16:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.17) Gecko/20110424
Thunderbird/3.1.10
In-Reply-To: <knnf8c$u1e$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493198
[ ukryj nagłówki ]On 05/24/2013 12:26 PM, Lewis wrote:
> W dniu 2013-05-24 12:18, atm pisze:
>> Czytajac powyzsza dyskusje na temat dwumasy, samemu doswiadczajac tego
>> problemu dochodze do wniosku, ze jedna z wiekszych zalet nowoczesnego
>> diesla jest rowniez jedna z jego najwiekszych wad. Mam na mysli dobry
>> moment obrotowy. Co z tego, ze w przeciwienstwie do benzyny bedzie
>> ladnie ciagnal juz na niskich obrotach jesli w konsekwencji odbije sie
>> to na zywotnosci dwumasy. Benzyniaki nowsze przeciez tez maja dwumase
>> a nie slychac o tym, zeby w nich padalten element.
>> Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
>> kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
>> mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
>> pod ten fikusny guziczek Sport. Te 2400zl plus robocizna nawet raz na
>> 100kkm nie nalezy do przyjemnosci i znalazlbym wiele innych sposobow
>> wydania tych pieniedzy.
>> Myle sie w powyzszych wnioskach? (nie dotyczy sposobu wydawania kasy ;])
>
> Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
> tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)
840Nm
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.13 23:46 tá´Ź
- 24.05.13 23:48 jerzu
- 25.05.13 08:19 ddddddd
- 25.05.13 09:24 Kapibara
- 25.05.13 09:58 Andrzej Kubiak
- 25.05.13 10:41 Zbyszek9
- 25.05.13 10:51 J.F.
- 25.05.13 12:02 tá´Ź
- 24.05.13 19:23 Cavallino
- 25.05.13 14:10 ddddddd
- 25.05.13 15:26 RadoslawF
- 25.05.13 17:54 Stefan Szczygielski
- 25.05.13 20:03 Robert Rędziak
- 25.05.13 20:04 Robert Rędziak
- 25.05.13 20:20 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-01-03 Ten adapter nie obsłuży dysków HDD PATA 2.5 cala - producent kłamie czy ja jestem głupi ?