eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPozorna zaleta nowoczesnego dieslaRe: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx05.eternal-
    september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
    Date: Fri, 24 May 2013 12:57:11 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 36
    Message-ID: <knngq9$c68$1@dont-email.me>
    References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 24 May 2013 10:52:57 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
    posting-host="7a5a15954739598a8a9c62d78bcb4a6c";
    logging-data="12488";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1++nFTqOXdd6UleFI/3GUpt"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130509
    Thunderbird/17.0.6
    In-Reply-To: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
    Cancel-Lock: sha1:dJmuLiblcOHoFrhp3+baUZCGr2E=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493170
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-05-24 12:18, atm pisze:
    > Czytajac powyzsza dyskusje na temat dwumasy, samemu doswiadczajac tego
    > problemu dochodze do wniosku, ze jedna z wiekszych zalet nowoczesnego
    > diesla jest rowniez jedna z jego najwiekszych wad. Mam na mysli dobry
    > moment obrotowy. Co z tego, ze w przeciwienstwie do benzyny bedzie
    > ladnie ciagnal juz na niskich obrotach jesli w konsekwencji odbije sie
    > to na zywotnosci dwumasy. Benzyniaki nowsze przeciez tez maja dwumase
    > a nie slychac o tym, zeby w nich padalten element.
    > Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
    > kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
    > mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
    > pod ten fikusny guziczek Sport. Te 2400zl plus robocizna nawet raz na
    > 100kkm nie nalezy do przyjemnosci i znalazlbym wiele innych sposobow
    > wydania tych pieniedzy.
    > Myle sie w powyzszych wnioskach? (nie dotyczy sposobu wydawania kasy ;])

    sprzedałem auto z przebiegiem 250.000km i od nowości nie zmienianą
    dwumasą, a ostatnie 40.000km zrobione z czipsem z 140 na 160KM, tak że
    nie jest tak źle (nie było żadnych objawów padnięcia takowej w
    przyszłości). I tak jak ktoś napisał- to 2500zł w porównaniu do
    pozostałych wydatków to niewiele, w pierwszy rok nic się nie zepsuło i
    poza paliwem wydałem 5000-6000zł (opony, rozrząd, hamulce itp., nie
    pamiętam co tam jeszcze było, ale pierwszy rok sobie podliczyłem, fakt,
    drugi rok to były już mniejsze wydatki bo opon nie trzeba było zmieniać)
    na paliwo poszło koło 20.000zł
    Dziś wydałem 2500zł na regenerację wtryskiwaczy (w innym aucie) - niby
    dużo, ale ja nie kupuję aut na handel tylko szykuję je dla siebie (choć
    wiem że nigdy tego nie odzyskam przy sprzedaży, bo auto ma mieć idealny
    lakier i wypsikane zapachem wnętrze, a nie dobry silnik czy zawieszenie.
    Z resztą kto by uwierzył że w takiego złoma inwestuję tyle pieniędzy
    (chyba drugie tyle co cena zakupu) dla większości to i tak będzie tylko
    złom z ogromnym przebiegiem...

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: