-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pozorna zaleta nowoczesnego diesla
Date: Fri, 24 May 2013 12:26:15 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 28
Message-ID: <knnf8c$u1e$1@node1.news.atman.pl>
References: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-127-167-53.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1369391181 30766 164.127.167.53 (24 May 2013 10:26:21
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 24 May 2013 10:26:21 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
In-Reply-To: <knnep8$tg3$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2493166
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-24 12:18, atm pisze:
> Czytajac powyzsza dyskusje na temat dwumasy, samemu doswiadczajac tego
> problemu dochodze do wniosku, ze jedna z wiekszych zalet nowoczesnego
> diesla jest rowniez jedna z jego najwiekszych wad. Mam na mysli dobry
> moment obrotowy. Co z tego, ze w przeciwienstwie do benzyny bedzie
> ladnie ciagnal juz na niskich obrotach jesli w konsekwencji odbije sie
> to na zywotnosci dwumasy. Benzyniaki nowsze przeciez tez maja dwumase
> a nie slychac o tym, zeby w nich padalten element.
> Z przyjemnoscia przyjalbym w moim dieslu ficzer elektroniczny, ktory
> kontrolowalby moc na niskich obrotach sztucznie ja ograniczajac w celu
> mniejszego zuzycia dwumasy a normalne zachowanie silnika byloby podpiete
> pod ten fikusny guziczek Sport. Te 2400zl plus robocizna nawet raz na
> 100kkm nie nalezy do przyjemnosci i znalazlbym wiele innych sposobow
> wydania tych pieniedzy.
> Myle sie w powyzszych wnioskach? (nie dotyczy sposobu wydawania kasy ;])
Benzyniaki też mają ten problem, tylko że turbo benzyniaki, tam moment
tez jest ogromny już od 3kRPM i nieraz przekracza 500Nm :)
Można zmienić mapę zapotrzebowania na paliwo z samego dołu i już będzie
delikatniej ale to efekt stały, możesz też sobie przepływomierz odpinać
jak chcesz jeździć delikatnie. Możesz też dorobić sztuczne przekłamanie
dla wartości przepływomierza załączane klawiszem(dla większości
dieslowych przepływomierzy wystarczy odpowiedni rezystor), mozliwości
jest wiele...
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.13 12:29 huri_khan
- 24.05.13 12:30 Aleksander
- 24.05.13 12:33 atm
- 24.05.13 12:57 ddddddd
- 24.05.13 14:44 RadoslawF
- 24.05.13 14:54 atm
- 24.05.13 14:58 Lewis
- 24.05.13 17:16 Deflegmator
- 24.05.13 19:35 tá´Ź
- 24.05.13 20:19 ToMasz
- 24.05.13 22:16 m...@i...pl
- 24.05.13 23:46 tá´Ź
- 24.05.13 23:48 jerzu
- 25.05.13 08:19 ddddddd
- 25.05.13 09:24 Kapibara
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=