    From: Mystik <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Poznań - Wypadek motocyklistow przy kontroli predkosci
    Date: Mon, 13 Sep 2010 13:56:57 +0200

    W dniu 2010-09-13 13:33, Jacot pisze:

    > Nie znam miejsca w ktorym to bylo a nikt jak dotad nie wspomnial
    > slowem, dlaczego akurat "to" miejsce mialoby byc jakies szczegolne.

    To miejsce w żaden sposób nie jest szczególne, poza tym, że nie masz
    możliwości zatrzymania się do kontroli, ani po lewej, ani po prawej
    stronie, nie powodując zagrożenia dla jadących za Tobą. Chyba, że
    właśnie dokonasz awaryjnego hamowania z jednoczesną zmiana pasa i
    wpasowaniem się zaraz obok radiowozu.
    I tak właśnie zrobił to kierowca samochodu.
    No to wyobraź sobie, że jedziesz grzecznie 80km/h (raczej mało
    prawdopodobne w tym miejscu) i dość nieoczekiwanie jeden z samochodów
    zajeżdża Ci drogę i jeszcze wyhamowuje, żeby zaparkować.

    Z jednej strony w TV widzisz jak jadą za kierowcą z fotoradarem przez
    20km tłumacząc się, że nie mogli go bezpiecznie zatrzymać, a tutaj masz
    do czynienia z sytuacją i tłumaczeniem całkowicie odwrotnym.

    Nie uważam policjantów za kretynów. Sam miałem z nimi dość mały kontakt,
    te które miałem były na poziomie, którego oczekiwałem. Tak więc nie
    wkładam wszystkich do jednego worka. Ale to nie działa też w drugą
    stronę. Nie każdy policjant jest super, cacy i do tego kompetentny.

    > Oczyma duszy widze prosty odcinek 3pasowki z ograniczeniem.
    > Czy usilujesz jak autor tego belkotu na portalu sugerowac, ze policja
    > w ogole powinna kontrole ustawiac poza drogami publicznymi?

    Nie widzę żadnego problemu, żeby w tym miejscu stał fotoradar lub
    "śmietnik", który by trzaskał zdjęcia, a winni odbierali by je na
    poczcie, a nie w szpitalu.

    Mało tego, Policja może stać kilometr dalej, za wiaduktem, gdzie moga ze
    spokojem zatrzymać delikwenta na już dwupasmówce.

    > Oraz ze czerwony kapelusz jest zawsze podejrzany?

    Bo czerwony kapelusz zawsze jest podejrzany :).

    pozdr.
    Mystik