  • Data: 2010-09-13 12:31:58
    Temat: Re: Poznań - Wypadek motocyklistow przy kontroli predkosci
    Od: Jacot <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mystik <m...@p...onet.pl> wrote:

    >To miejsce w żaden sposób nie jest szczególne, poza tym, że nie masz
    >możliwości zatrzymania się do kontroli, ani po lewej, ani po prawej
    >stronie, nie powodując zagrożenia dla jadących za Tobą. Chyba, że
    >właśnie dokonasz awaryjnego hamowania z jednoczesną zmiana pasa i
    >wpasowaniem się zaraz obok radiowozu.
    >I tak właśnie zrobił to kierowca samochodu.

    No i to juz pisali tu wczesniej: nikt mu nie kazal zatrzymywac sie
    "awaryjnie" ani w zaden inny sposob powodujacy zagrozenie. To
    wylacznie jego wina, co narobil. Zadna okolicznosc nie zdejmuje z
    kierowcy odpowiedzialnosci za to co robi na drodze, w tym takze
    zatrzymanie do kontroli. To chyba proste mimo wszystko?;)
    Gdyby przyjac wasz sposob myslenia (superfaktu z netu i Twoj;)
    srodkowy pas automatycznie stawalby sie pasem dla "nietykalnych".
    Ale tak nie jest.

    >Nie widzę żadnego problemu, żeby w tym miejscu stał fotoradar

    Ja tez nie widze, ogolem nawet wolalbym zeby wszedzie zamiast
    suszarkowych staly fotoradary. Widok policjanta zatrzymujacego pojazdy
    na drodze powinien byc zarezerwowany na sytuacje szczegolne.
    Pewnie kiedys tak bedzie. Albo "radary" beda w pojazdach. Albo co.
    Ale dopokad jest jak jest trzeba zachowac rozsadek i panowac nad
    pojazdem i sytuacja w kazdych okolicznosciach.

    >Mało tego, Policja może stać kilometr dalej, za wiaduktem, gdzie moga ze
    >spokojem zatrzymać delikwenta na już dwupasmówce.

    A tam jest jakis wiadukt? Pacz, nareszcie jakis konkret;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10