-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-1.dfn.de!ne
ws.dfn.de!newsfeed.straub-nv.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.134.M
ISMATCH!postnews.google.com!h25g2000vba.googlegroups.com!not-for-mail
From: siinski <j...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Poznań - Wypadek motocyklistow przy kontroli predkosci
Date: Sun, 12 Sep 2010 11:03:12 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 45
Message-ID: <f...@h...googlegroups.com>
References: <4c8bf743$1@news.home.net.pl> <4c8bf888$1@news.home.net.pl>
<i6h1jp$4i2$1@news.onet.pl> <i6h24v$7ee$1@inews.gazeta.pl>
<i6ij73$co6$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.39.15
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1284314593 29466 127.0.0.1 (12 Sep 2010 18:03:13 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Sep 2010 18:03:13 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: h25g2000vba.googlegroups.com; posting-host=83.238.39.15;
posting-account=D1IGlQoAAACqNDHdXbJxQaDnQTvyj4w9
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9)
Gecko/20100824 Firefox/3.6.9,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:628955
[ ukryj nagłówki ]Może trochę naświetlę sytuację drogową w miejscu zdarzenia bo pracuję
nieopodal i wielokrotnie widząc co wyczyniają panowie policjanci w tym
miejscu zastanawiałem się kiedy dojdzie do zdarzenia że zatrzymywany
z lewej strony na najszybszym pasie trójpasmowej drogi kierowca
hamując awaryjnie aby stanąć do kontroli spowoduje sytuację jaka się
wydarzyła.Szkoda że nie dotyczyło to kolizji samochodów gdzie w skutek
stref zgniotu,poduszek itp skończyło by się na potłuczeniach i
stratach materialnych lecz trafiło na motocyklistów z których jeden
został ranny.
Miejsce w którym ów wypadek się zdarzył to wylot z Poznania na
Katowice.Trzy pasy ruchu w każdą stronę stan nawierzchni
średni,ograniczenie 80 km.h.W tym miejscu trawiasty pas rozdziału jest
wyasfaltowany na odcinku ok 20 m.Jest to pamiątka po remoncie
zaczynającego się kilkanaście metrów dalej kilkusetmetrowego wiaduktu
przebiegającego nad torami kolejowymi stacji towarowej Poznań-
Franowo.Ów wiadukt remontowano ze cztery lata temu przez półtora
roku przerzucając najpierw cały ruch na jedną nitkę wiaduktu ( w tym
czasie rozebrano i postawiono drugą nitkę wiaduktu ) a potem na
odwrót.Pozostały po tym wspomniane wyasfaltowane przejazdy przez pas
rozdziału jezdni znajdujące się na wylocie i na wlocie owego
wiaduktu.I na tym przejeździe panowie policjanci zaczęli sobie od
kilku miesięcy urządzać polowanie z radarem na kierowców.Często nie
ograniczają się do jednej strony trasy tylko w dwa radiowozy ( bądź
motocykle BMW ) trzepią radarem po obu stronach trasy katowickiej po
czym o ile po drugiej stronie kierowca któremu pan policjant machnie
lizakiem ma gdzie się zatrzymać po prawej stronie ( zjazd na Franowo )
trasy katowickiej to po stronie gdzie do zdarzenia doszło miejsca
takiego nie ma.Kilkanaście metrów dalej zaczyna się kilkusetmetrowy
wiadukt wyprofilowany w górę ,tak że wjeżdżając na niego nie widzi się
jego końca.Z obu stron ma bariery energochłonne,trzy pasy ruchu i
żadnego pasa awaryjnego.Zatrzymywany i zaskoczony kierowca ( bo raczej
nikt nie spodziewa się zatrzymywania z lewej strony kilku pasmowej
drogi )albo awaryjnie hamując trafi w owe wyasfaltowane 20 m gdzie
stoją panowie policjanci,albo kolejne miejsce do zatrzymania ma
kilkaset metrów dalej już za wiaduktem co zostanie oczywiście
potraktowane jako próba ucieczki.Myślę że biegły prawnik dałby radę
udowodnić współwinę panów policjantów we wspomnianym zdarzeniu.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.10 18:36 N1
- 12.09.10 19:12 Piotr May
- 12.09.10 19:20 (pj)
- 12.09.10 20:47 Jacot
- 13.09.10 05:53 Mystik
- 13.09.10 11:33 Jacot
- 13.09.10 11:56 Mystik
- 13.09.10 11:58 Grzybol
- 13.09.10 12:04 gildor
- 13.09.10 12:31 Jacot
- 13.09.10 13:11 Mystik
- 13.09.10 16:25 Jacot
- 13.09.10 16:38 ania
- 13.09.10 16:50 Mystik
- 13.09.10 17:43 Piotr May
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-06 Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- 2025-03-06 koniec zdupy wymysłów
- 2025-03-06 Cewka elektrozaworu
- 2025-03-05 zapytanie o chip r5f21275nfp
- 2025-03-07 Tani, ale szybki i niezawodny modem LTE...
- 2025-03-06 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-06 stopcham - odznaka policyjna
- 2025-03-06 Re: Czy to była Polska Dywizja Waffen SS? [SS Galicja]
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security