  • 21. Data: 2019-11-29 10:07:50
    Temat: Re: Poznan Tragedia na przejsciu. Spotkało się dwóch debili.
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-29 o 04:56, andal pisze:

    > oczach-

    > *debil nad debile*

    Ze jesteś debilem już wiedziałem, ale że jesteś debilem na debile
    sam napisałeś. Dzięki za pozbawienie złudzeń.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2019-11-29 10:11:53
    Temat: Re: Poznan Tragedia na przejsciu dla pieszych Nie zyje 8-latka
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Wniosek może być tylko jeden. Pieszy nigdy nie jest bezpieczny na jezdni.

    A nawet na chodniku. Trzeba uważać...
    Wypadki "chodzą po ludziach" - czasem to po prostu splot nieszczęśliwych
    okoliczności.
    Trudno od razu orzekać, kto tu jest winien, może kierowczyni
    (kieronica?) zasłabła skoro przeoczyła czerwone, pasy i ludzi na pasach?
    T.

  • 23. Data: 2019-11-29 11:35:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla kierowcy powinien być jeden wniosek każdego ranka:
    Czy dzisiaj za nieostrożną jazdę dostanę dożywocie z brakiem możliwości warunkowego
    zwolnienia przed odbyciem 25 lat kary?
    Wypadkowość spadłaby 30-krotnie.

    -----

  • 24. Data: 2019-11-29 14:09:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-29 o 11:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dla kierowcy powinien być jeden wniosek każdego ranka:
    > Czy dzisiaj za nieostrożną jazdę dostanę dożywocie z brakiem możliwości
    > warunkowego zwolnienia przed odbyciem 25 lat kary?
    > Wypadkowość spadłaby 30-krotnie.

    Dlaczego dożywocie.
    Kula w łeb na miejscu.

    I odpowiednio za nieostrożne chodzenie, jeśli przeżył.
    Po co ma się męczyć.

  • 25. Data: 2019-11-29 16:24:34
    Od: s...@g...com

    On Friday, 29 November 2019 04:35:28 UTC-6, ąćęłńóśźż wrote:
    > Dla kierowcy powinien być jeden wniosek każdego ranka:
    > Czy dzisiaj za nieostrożną jazdę dostanę dożywocie z brakiem możliwości warunkowego
> [...]

    Ty czekaj, na pieszych to nie dziala.

    Pieszy wstaje rano.
    -Czy dzisiaj za nieostrozne chodzenie dostane natychmiastowa kare smierci wykonana na
    miejscu, bezwarunkowo?

    Wypadkowosc z winy pieszych nie spada.

    Kurtyna...

  • 26. Data: 2019-11-29 20:05:10
    Od: p...@g...com

    --Wypadkowosc z winy pieszych nie spada.

    Dla inteligentnych inaczej bo widzę że coś ciężko dociera:

    Wypadek z winy pieszego - trup pieszego
    Wypadek z winy kierowcy - trup pieszego

    Chyba że ktoś jest w stanie przedstawić inna prawidłowość ;-) JF czuj się zaproszony

    PS
    Jeśli premier jutro zaproponuje wbijanie na pal wariatów drogowych zabijających
    pieszych na przejściach ma duże szansę na sukces ;-) tylko EU nie pozwoli

  • 27. Data: 2019-11-29 20:25:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dzisiaj zaproponował konfiskatę samochodów za najcięższe wykroczenia i przestępstwa
    drogowe.

  • 28. Data: 2019-11-29 20:38:44
    Od: p...@g...com

    Mientka bulka ;-) tyle to daje Makaron

    Zwiększono również kary dla piratów drogowych. Za przekroczenie dozwolonej na danym
    odcinku prędkości o 50 km/h, każdemu kierowcy grozi konfiskata samochodu przez
    policję.

  • 29. Data: 2019-11-29 20:39:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OK, ale na co im tyle starych beemwu?

    -----

  • 30. Data: 2019-11-29 21:41:16
    Temat: Re: Poznan. Zielone światło.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 29 Nov 2019 04:45:16 +0100, w <qrq497$1mvg$1@gioia.aioe.org>, "FreyKol"
    <o...@s...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Żadne zielone światło nikomu nie daje pierwszeństwa.
    > Zielone światło tylko zezwala na wjazd/wejście; nic więcej.
    > Zielone światło nikogo nie zmusza/nie nakłada obowiązku
    > wejścia/wjechania. Przede wszystkim zielone światło
    > nie zwalnia z obowiązku zachowania szczególnej ostrożności
    > w miejscach gdzie przepisy tego wymagają.

    I w niektórych miastach już to zrozumiano likwidując światła.