  • 1. Data: 2010-03-23 12:42:11
    Temat: Poznań -> Istebna - przez Łódź?
    Od: "jurek.ogorek.kielbasa.sznurek" <j...@g...pl>

    Witam.

    Kilka razy do roku jeżdżę z Poznania w Beskidy (Szczyrk, Istebna itp).
    Zawsze jechałem z Poznania przez Wrocław, ale po ostatniej podróży,
    kiedy przejazd przez Wrocław + rozkopane drogi na 5-tce na północ od
    Wrocławia zajął mi ponad 1h (średnia prędkość na tym odcinku poniżej 30
    km/h) zacząłem się zastanawiać, czy nie warto jeździć trasą:
    Poznań -> A2 w kierunku Warszawy, zjazd na Zgierz i na południe 1-dynką...
    Jak się jedzie 1 z Łodzi do Katowic? Tak samo, jak od Katowic do
    Bielska, tzn. co kawałek światła, skrzyżowanie, ograniczenie do 50/70 i
    fotoradar?
    Warto jechać tą trasą, czy jednak męczyć się przez Wrocław?
    Zależy mi na komforcie podróży, nie na kosztach...

    Jurek.

  • 2. Data: 2010-03-23 12:52:50
    Temat: Re: Poznań -> Istebna - przez Łódź?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 12:42:11 +0100, jurek.ogorek.kielbasa.sznurek
    napisał(a):

    > Jak się jedzie 1 z Łodzi do Katowic? Tak samo, jak od Katowic do
    > Bielska, tzn. co kawałek światła, skrzyżowanie, ograniczenie do 50/70 i
    > fotoradar?

    Ograniczenia i fotoradary są, ale nie "co kawałek", tylko względnie
    rzadko. Droga oprócz tego że miejscami dziurawa to może być.
    Na światłach nie pamiętam żebym tam stał więcej niż 2 razy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-03-23 18:09:20
    Od: solar <s...@o...pl>

    jurek.ogorek.kielbasa.sznurek pisze:

    > Warto jechać tą trasą, czy jednak męczyć się przez Wrocław?
    > Zależy mi na komforcie podróży, nie na kosztach...

    Fotoradarów nie tak dużo, zresztą na większości drogi dozwolone 100
    km/h. Wolniejsze kawałki tuż za Częstochową i kawałek przed Bielskiem.
    W dobrym układzie jadę do Szczyrku 3h z Łodzi.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    W czasach rzymskich łotrów wieszano na krzyżach, a teraz jest odwrotnie.

  • 4. Data: 2010-03-23 22:53:41
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 18:09:20 +0100, solar napisał(a):

    > Fotoradarów nie tak dużo, zresztą na większości drogi dozwolone 100
    > km/h. Wolniejsze kawałki tuż za Częstochową i kawałek przed Bielskiem.
    > W dobrym układzie jadę do Szczyrku 3h z Łodzi.

    Ten dobry układ to chyba jak wyjeżdżasz o 1 w nocy i nie patrząc na
    ograniczenia gnasz ile fabryka dała.
    Częstochowa - Siewierz, Tychy, Pszczyna, Bielsko to miejsca gdzie nie
    rozwiniesz większych prędkości, a raczej pakujesz się w korek.

  • 5. Data: 2010-03-23 23:13:27
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-23 22:53, huri_khan pisze:

> [...]
    > Częstochowa - Siewierz, Tychy, Pszczyna, Bielsko to miejsca gdzie nie
    > rozwiniesz większych prędkości, a raczej pakujesz się w korek.

    Nie. Do Szczyrku to właściwie tylko na łikendy jadę z rowerem. Wyjazd w
    piątek po robocie, powrót w niedzielę po południu. Dobry układ zdarza
    się 2 na 3 razy.
    Owszem, raz wracałem 4,5h, bo w Pszczynie 2 wypadki, ale poza tym jakoś
    mam szczęście i tam nie stoję.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424

    "Brak więc geniuszów u kobiet jest widać właściwością ich natury"
    ks. Michał Klepacz

  • 6. Data: 2010-03-25 21:41:16
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 23:13:27 +0100, solar napisał(a):

> [...]
    > się 2 na 3 razy.
    > Owszem, raz wracałem 4,5h, bo w Pszczynie 2 wypadki, ale poza tym jakoś

    W piątek po pracy ? Przecież popołudniu w piątki od Częstochowy do Bielska
    się stoi w korku. Z Katowic do Bielska podróż zajmuje 1,5 - 2h o tej
    porze.

  • 7. Data: 2010-03-25 22:51:38
    Od: solar <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-25 21:41, huri_khan pisze:

    > W piątek po pracy ? Przecież popołudniu w piątki od Częstochowy do Bielska
    > się stoi w korku. Z Katowic do Bielska podróż zajmuje 1,5 - 2h o tej
    > porze.

    Cóż, może to kwestia godziny w tą lub w tą, ale wyjeżdżając z centrum
    koło 17.15 najczęściej jestem przed 21 w Szczyrku. Korki najczęściej w
    Siewierzu.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie