    From: "jurek.ogorek.kielbasa.sznurek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Poznań -> Istebna - przez Łódź?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 12:42:11 +0100

    Witam.

    Kilka razy do roku jeżdżę z Poznania w Beskidy (Szczyrk, Istebna itp).
    Zawsze jechałem z Poznania przez Wrocław, ale po ostatniej podróży,
    kiedy przejazd przez Wrocław + rozkopane drogi na 5-tce na północ od
    Wrocławia zajął mi ponad 1h (średnia prędkość na tym odcinku poniżej 30
    km/h) zacząłem się zastanawiać, czy nie warto jeździć trasą:
    Poznań -> A2 w kierunku Warszawy, zjazd na Zgierz i na południe 1-dynką...
    Jak się jedzie 1 z Łodzi do Katowic? Tak samo, jak od Katowic do
    Bielska, tzn. co kawałek światła, skrzyżowanie, ograniczenie do 50/70 i
    fotoradar?
    Warto jechać tą trasą, czy jednak męczyć się przez Wrocław?
    Zależy mi na komforcie podróży, nie na kosztach...

    Jurek.