    From: Pawel Rutkowski <s...@N...rsc.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Poznań Internet Exchange ??
    Date: Wed, 21 Jan 2004 22:53:39 +0000 (UTC)

    > Eee, z tym badziew to troche przesadziles. Kazdy jest istotny, bo tych
    > klientow ktorzy placa duzo jest zdecydowanie mniej niz tych malych,
    > wiec nie mozna poprzestac tylko na obsludze duzych.

    Hmm... Milo ze Ty tak sadzisz, natomiast wiele osob w GTS ma takie podejscie
    jak napisalem - o dziwo w wiekszosci przypadkow sa (byly) to osoby z poza
    dzialow technicznych.

    > Co do sprzetu to powiedzialbym tak - do kazdej uslugi nalezy dobrac
    > odpowiedni, Aperto czy DSLPipe'y dzialaja bardzo fajnie jezeli sa
    > odpowiednio wykorzystane. Ale hosting i Aperto? Hmmm..... ;-)

    Coz, jakos nikt mnie o tym nie poinformowal ze Aperto jest do dupy,
    natomiast handlowiec ( mozesz sprawdzic kto nim byl ) zarzekal
    sie na wszystkie swietosci ze aperto nie bedzie chodzic gorzej od DSLpipe'a.
    Ciekawy tez jest fakt iz podczas testow lacze chodzilo znaczniej lepiej
    niz po ich zakonczeniu.

    > GTS moze zaproponowac tez inne modemy, np. VDSLe czy Ascomy,
    > albo radiolinie np. SAF. Odpowiednio dobrane dzialaja bardzo fajnie.
    Technologia (posrednio) mnie nie interesuje - place okreslone pieniadze
    za okreslona usluge - nieprawdaz ? Czy zatem parametry lacze nie powinny
    byc takie za jakie place ?

    PS. Poniewaz to juz drugi post z cylko off-topic "o bojach moich z aperto"
    proponuje przejsc na priv, albo EOT.

    Pozdrawiam
    Pawel Rutkowski

    --