  • 11. Data: 2002-06-09 22:03:57
    Temat: Re: Pozman -> świat ?!
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    <m...@n...pl> napisał:

    > jak sam stwierdziłes te 10Mbps są g. warte. Zapłać za 2Mbps tą
    > samą cenę
    > i przestań włosy z głowy wyrywac, bo to że masz 10Mbps to
    > złudzenie.

    10 Mb w obrębie pozmana chodzi bez zastrzeżeń - miedzy innymi po to
    było brane, poniewaz nasi klienci rowniez sa podlaczeni do mana.
    Poza tym, zdaje sie, że nie narzekałem na przepustowość, tylko na
    niedzialanie łacza miedzynarodowego...
    BTW, nowe łacze MN do sprinta wydaje sie być lepsze.

    Proponuje EOT.

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 12. Data: 2002-06-09 22:04:14
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@i...pl> napisał:

    > No to po kiego grzyba przytaczasz argument o 10Mb po FC?

    Chyba mam prawo powiedziec, jakie mam łacze ?!

    > Za <3k znajdziesz inne łącza.

    Tak, tak...

    Proponuję EOT, bo i tak nie da sie w ten sposób gadać.

  • 13. Data: 2002-06-09 22:04:19
    Temat: Re: Pozman -> wiat ?!
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Sun, 9 Jun 2002 08:15:26 +0000 (UTC), Tomasz Śląski
    <t...@s...pl.invalid> wrote:

    >A żebyś wiedział - choćby jako backup do root DNS
    >Mnie wcale do śmiechu nie było...

    ale ja nie chcialem sie zlosliwie posmiac, ale skoro twierdzic ze tak
    tio ja widze 2 rozwiązania:

    1.Załatwić z kimś mającym 2 łącza (PolPak+IPartners) tunelowanie w
    razie W
    2.Założyć DSL-a, chociaż nie wiem jak by wyglądała sprawa obsłużenia
    transferu (czy 128/256 UpLink i 512/1024 DownLink) wystarczy

    mi sie wydaje że pierwsze rozwiązanie byłoby bardziej sensowne

    futszaK
    ------- L A C Z Y N A S C O R A Z W O L N I E J -----------
    0202122 -> darmowy dostep do internetu za 3 tys. zl / mies.
    --- KORZYSTAJ Z DIAL-UP TP SA - TWOJEGO ULUBIONEGO OPERATORA ----

  • 14. Data: 2002-06-10 08:50:51
    Od: m...@n...pl

> [...]
    > niedzialanie łacza miedzynarodowego...
    > BTW, nowe łacze MN do sprinta wydaje sie być lepsze.
    jeszcze jedno, wez sobie w Poznaniu łącze od providera, który ma
    porządna rurke w świat i dobry peering z pozmanem np. IP:) Będzie wilk
    syty i owca cała.

    I jeśli tak bardzo chcesz to EOT;)
    pz
    mazek